ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

راه‌اندازی تعاونی تولید کشاورزی روستایی چم‌تنگ در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش شامگاه سه‌شنبه در نشست تعاونی تولید کشاورزی چم‌تنگ اظهار داشت: آبپخش با دارا بودن باغات و اراضی مستعد و در اختیار داشتن کانال‌های آبیاری فراوان از مناطق مهمی است که باید همواره به کشاورزی این منطقه توجه داشته باشیم و برای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی این شهرستان تلاش کنیم.
احمد خرم‌روز از راه‌اندازی تعاونی تولید کشاورزی روستایی چم‌تنگ در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: روستاهای بخش آبپخش نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در بهبود وضعیت کشاورزی دارند و باید از همه توان خود برای رونق کشاورزی منطقه بهره ببریم و زمینه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی را در روستاهای بخش آبپخش فراهم آرویم.
شفیعی اذعان داشت: تاسیس تعاونی تولید کشاورزی چم‌تنگ از مسائل مهمی است که در ماه‌های گذشته انجام شده و کشاورزان روستاهای بصری، مکابری و چم‌تنگ می‌توانند زمینه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان و بخش آبپخش را فراهم آورند.
وی با اشاره به نقش مشارکت مردمی در بهبود وضعیت و شرایط کشاورزی اضافه کرد: مشارکت مردمی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و کشاورزان با مشارکت عمومی در این زمینه می‌توانند شرایط کشاورزی خود را به سمت مطلوب سوق دهند.
این مسئول در ارتباط با وظایف شرکت تعاونی تولید کشاورزی چم‌تنگ بیان داشت: این شرکت در راستای خدمات مشاوره‌ای و فنی و مهندسی کشاورزی، تهیه و توزیع نهاد‌های کشاورزی، توسعه و اجرای طرح‌های اراضی کشاورزی، سرکشی و نظارت بر امور کشاورزی تحت پوشش و اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی اقدام می‌کند.
رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش ابراز داشت: خدمات مشاوره‌ای همواره از مهم‌ترین رویکردها در راستای بهبود عملکرد در زمینه خاص است و انتظار داریم این تعاونی از بدو فعالیت با تشکیل مجمع و بحث و مبادله زمینه را برای ارائه نظرات کشاورزان در زمینه‌های کشاورزی و استفاده از شیوه‌های کشاورزی علمی فراهم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد