ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برخورد قاطع با گرانفروشان دشتستان در ایام تعطیلات

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان سه‌شنبه‌شب در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: یکی از مباحث و مسائل مهمی که همواره با نزدیک شدن به عید نوروز به وجود می‌آید کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌هاست که مسئولان باید با حساسیت خاص در این راستا گام بردارند.
غلامحسین خسروی خاطرنشان کرد: گرانفروشی و احتکار اجناس از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید بر آن توجه ویژه داشته باشند و با متخلفان در این عرصه‌ها برخورد قاطع و جدی داشته باشند.
خسروی گرانفروشی را پایمال کردن حقوق مردم خطاب کرد و اذعان داشت: صیانت از حقوق مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که باید در این راستا گام بردارند و از هیچ اقدامی نباید در این راستا کوتاهی کرد.
وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر در شهرستان دشتستان در زمینه برخورد با اصناف متخلف دشتستان در زمینه گرانفروشی و ... برخوردهای جدی صورت گرفته و شاهد تعطیلی چندین واحد صنفی بوده‌ایم.
فرماندار دشتستان بیان داشت: برای جلوگیری از تشویش بازار در روزهای باقیمانده با عید نوروز با توجه به حجم بالای خرید مردم تدابیری برای کنترل بازار اندیشیده‌ایم و در بازرسی‌های متعدد از بازار با واحدهای صنفی متخلف به طور جدی برخورد خواهیم کرد.
خسروی یادآور شد: برای تسهیل در امر خرید مردم شاهد راه‌اندازی نمایشگاه فروش بهاره هستیم که اقلام این نمایشگاه با قیمت تعاونی در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی گفت: باید برای جلب رضایت مردم از تمام توان و ظرفیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد