ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تصویب 18 طرح احداث کارگاه بسته‌بندی خرما در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون عمرانی فرماندار دشتستان شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان دشتستان اظهار داشت: اشتغال یکی از مسائل و رویکردهای مهمی است که دولت خدمتگذار به آن توجهی ویژه داشته و اقدامات ارزشمندی در این راستا گام برداشته است.

کوروش دهقان خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و برنامه‌ریزی در این راستا از مهم‌ترین مسائل در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی است و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.
دهقان ابراز داشت: شهرستان دشتستان به دلیل موقعیت‌ استراتژیک جغرافیایی و کشاورزی زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد را دارد و باید از تمامی امکانات فکری شهرستان دشتستان بتوانیم در این راستا بهره بریم.
وی در همین راستا اضافه کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل اشتغال زمینه را برای افزایش سطح سلامت اجتماعی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی مهیا می‌کند.
این مسئول بیان داشت: در شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته اقدامات مهم و ارزشمندی در زمینه اشتغال صورت گرفته است و تمام توان و پتانسیل خود را برای ارائه خدمات اشتغال به مردم شریف شهرستان دشتستان به کار گرفته‌ایم.
معاون عمرانی فرماندار دشتستان از تصویب 35 طرح اشتغالزایی در شهرستان دشتستان خبر داد و عنوان کرد: این طرح‌های مهم و راهبردی با اعتبار 16 میلیارد و پانصد میلیون ریال در شهرستان دشتستان به تصویب رسیده است.
دهقان از تصویب 18 طرح احداث کارگاه بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد و افزود: راه‌اندازی هفت واحد زنبور داری، تصویب 18طرح احداث کارگاه بسته بندی خرما، خرید ادوات کشاورزی و احداث کارگاه تولید ارده از مهم‌ترین طرح‌های تصویبی در دشتستان است.
وی با اشاره به وجود نخلستان‌های فراوان در شهرستان دشتستان تاکید کرد: شهرستان دشتستان 60 درصد از تولید خرمای شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داده و اجرای طرح‌های مربوط به کارگاه بسته‌بندی خرما از مسائل مهمی است که علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی سبب بهبود وضعیت بازار خرمای شهرستان دشتستان می‌شود.
این مسئول ادامه داد: طرح‌های خرید تراکتور، احداث گلخانه، احداث پرواربندی، خرید گاو شیری و گوسفند و نوسازی اماکن دامی نیز از جمله طرح های مصوب در این جلسه است و تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان دشتستان خواهد داشت.
معاون عمرانی فرماندار دشتستان با اشاره به طرح‌های توسعه اشتغال پایدار در شهرستان دشتستان اذعان داشت: تعامل و همکاری مسئولان شهرستان و بانک‌های عامل در حمایت از جوانان و پرداخت و تسهیل وام‌های اشتغالزایی از مسائل مهمی است که برای ایجاد فرصت‌های شغلی باید در راستای آنها گام برداریم.
دهقان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی تلاشی مضاعف بر تحقق تعهد اشتغالزایی خود داشته باشند و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد