ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تصویب 38 طرح اشتغالزایی با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال در دشتس

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان با تاکید بر اهمیت مساله اشتغال اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مباحث کشور است که مسئولان و کارگزاران نظام همواره بر آن تاکید فراوان دارند و باید از تمام توان در راستای رفع مشکلات اشتغال بهره بریم.

بهمن شمسی عنوان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی از مسائل مهمی است که در زمینه اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد و این امر مستلزم شناخت ویژگی‌ها و شرایط خاص مناطق و برنامه‌ریزی در راستای بهره‌برداری مطلوب‌تر از این ویژگی‌ها است.
شمسی اذعان داشت: شهرستان دشتستان به دلیل ظرفیت‌های بالای باغداری، دامداری و کشاورزی از موقعیت استراتژیک در راستای ایجاد اشتغال برخوردار است و باید با توجه به این موقعیت‌های خاص زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی در پایدار در شهرستان دشتستان فراهم کنیم.
وی با اشاره به تولید بیش از نیمی از خرمای استان بوشهر در شهرستان دشتستان اضافه کرد: بر این اساس ایجاد واحدها و صنایع بسته‌بندی و تبدیلی خرما از مسائل مهمی است که زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود و بر بهبود وضعیت بازار خرما که یکی از مهمترین دغدغه‌ها و خواسته‌های کشاورزان است نیز تاثیری مهم و مستقیم دارد.
این مسئول اذعان داشت: تصویب 38 طرح اشتغالزایی با اعتبار ده میلیارد و 830 میلیون ریال از مسائل مهمی است که در ارتقا سطح اشتغال در شهرستان دشتستان تاثیری کارآمد خواهد گذاشت.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان در ایجاد فرصت‌های شغلی همکاری ارزنده‌ای داشته‌اند و صمیمانه از همکاری‌های ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
معاون فرماندار دشتستان نیز گفت: با تلاش مجدانه مدیران دستگاه‌های اجرایی تحقق اشتغال این شهرستان به 106 درصد رسیده و امید داریم با تداوم این تلاش بتوانیم در آینده به مراتب و درجات بالاتری در شهرستان دست یابیم و شهرستان را به یکی از قطب‌های اشتغال استان در عرصه‌های کشاورزی و دامداری تبدیل کنیم.
کوروش دهقان پرداخت تسهیلات اشتغال را یکی از مهمترین موارد در ایجاد فرصت‌های شغلی دانست و اذعان داشت: از بانک‌های عامل می‌خواهیم در زمینه پرداخت تسهیلات و وام‌های اشتغال به متقاضیان حضور فعالتری داشته باشند و در این زمینه تسریع ورزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد