ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همایش مشاعره ولایت در دشتستان برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، همایش مشاعره ولایت بعد از ظهر امروز با حضور مدیران، معاونین، پرسنل، دبیران و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان دشتستان در سالن پژوهش‌سرای متقین شهرستان دشتستان با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

این همایش بزرگ با همکاری مرکز راهنمایی پسرانه استعداد‌های درخشان شهید کریمی و مرکز راهنمایی دخترانه تیزهوشان فرزانگان شهرستان دشتستان برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این آئین گفت: این سری از مسابقات از فعالیت‌های مهم با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش است و توان خود را برای آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم ولایت و نقش والا و مهم ولی فقیه در هدایت جامعه به کار گرفته‌ایم.
عباسعلی اسدی اظهار کرد: در این مسابقه تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان‌های دشتستان و بوشهر که از مسابقات دور قبل به فینال راه یافته‌ بودند حضور داشتند و به صورت فشرده در این مسابقات شرکت کردند.
وی افزود: از برگزارکنندگان این همایش به دلیل برگزاری این مسابقه به نحو احسن و دقت نظر در انتخاب موضوع تقدیر و تشکر می‌کنیم.
اسدی خاطرنشان کرد: شعر، پدیده‌ای است که با همه افراد جامعه بشری سر و کار دارد و هر یک از این افراد، بنا بر سطح فهم خود و انتظاری که از شعر دارد، می‌توانند از آن لذت ببرند و کسی نیست که به نوعی علاقمند به شعر نباشد.
این مسئول در همین راستا ابراز داشت: شعر زبان دل است و شعر گویاترین و روان‌ترین بیانی است که می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: در شعر هم مجال بیان احساس دل‌انگیز و هم‌ وزن و آهنگ شناخته شده‌ای در اختیار انسان قرار می‌دهد تا از ترکیب آن دو "احساس" دیگری بسازد.
اسدی اذعان داشت: در سطح شهرستان دشتستان شاعران فرهیخته‌ای وجود دارند و با تلاش‌ها و پیگیری‌های این عزیزان و مسئولان فرهنگی شهرستان دشتستان پیشرفت‌های چشمگیری را در ادبیات و عرصه شعر شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم که با تداوم این فعالیت‌ها می‌توانیم ادبیات دشتستان را در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.
در ادامه برنامه دانش‌آموزان با زیبایی و لطافت خاص با هم به رقابت پرداختند و در پایان به برندگان هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد