ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مصدومیت 9 نفر در دشتستان در حوادث چهارشنبه‌سوری

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: شبکه بهداشت شهرستان و اورژانس و فوریت‌های پزشکی این شهرستان از ظهر سه‌شنبه تا آخرین ساعات شب گذشته و بامداد امروز با تمام تجهیزات و امکانات برای جلوگیری از خسارات وارده به مردم آماده‌باش و فعال بودند.

غلامرضا کهن افزود: در تمام بخش‌های شهرستان و شهرها و روستا تمهیدات لازم را اندیشیدیم و به لطف خدا در حوادث به وجود آمده با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شدیم و تمام اتفاقات چهارشنبه‌سوری را کنترل کنیم.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان از مصدومیت 9 نفر در دشتستان در حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد و خاطرنشان کرد: 6 نفر بر اثر پرتاب ترقه و پریدن از روی آتش دچار حادثه شدند و تعداد سه نفر نیز به دلیل تصادف در منطقه منابع طبیعی در جشن چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند که تمام 9 مصدوم بلافاصله پس از وقوع سانحه به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شدند.
کهن تصریح کرد: شب گذشته تعداد 6 نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان مرخص شدند و امروز نیز 2 نفر دیگر از این عزیزان ترخیص شده‌اند و یکی از مصدومان نیز تا دقایقی دیگر ترخیص می‌شود.
وی یادآور شد: مصدومان از ناحیه گردن و صورت و دست دچار مصدومیت شدند و یکی از مصدومان نیز مشکل تنفسی پیدا کرده بود.
کهن بیان کرد: برای ایام نوروز نیز کشیک‌های بهداشتی و درمانی را در مناطق مختلف شهرستان مستقر می‌کنیم و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان و مهمانان نوروزی فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد