ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جشنواره تخم‌مرغ رنگی در برازجان برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شامگاه چهارشنبه نخستین جشنواره تزئین تخم‌مرغ با همت مسئولان شهرداری برازجان و حضور پررنگ مردم در پارک والفجر برازجان برگزار شد.

شهردار برازجان در آئین برگزاری این مراسم گفت: شهرداری برازجان در حاشیه برنامه‌های نوروزی ایجاد فرصت‌های شاد و متنوع برای شهروندان برازجان را یکی از اولویت‌های مهم خود قرار داده و در ایام نوروز اقداماتی در این راستا انجام خواهیم داد.
کریم حسین‌آبادی اظهار داشت: شهرداری آبپخش از ماه‌ها قبل تمام توان و پتانسیل خود را به کار گرفته تا ساکنین مرکز شهرستان نوروزی راحت  و بدون هرگونه دغدغه را سپری کنند.
وی افزود: انجام فعالیت‌های خدماتی شهرداری به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی که به بازدید از این شهر آمده‌اند از رویکردهای مهم شهرداری برازجان در نوروز 91 است.
حسین‌آبادی اذعان داشت: نظافت شهری برازجان در روزهای شلوغ و پرترافیک پایان سال و ایام نوروز از مسائلی است که از ماه‌ها پیش در شهرداری برازجان مطرح بوده و در این ایام به نحو مطلوب و احسن شرایط شهر را مدیریت خواهیم کرد.
شهردار برازجان با تشکر از مردم برازجان ادامه داد: مردم فهیم و با فرهنگ شهر برازجان در تمامی ایام سال همواره یار و یاور شهرداری بوده‌اند و از ایشان می‌خواهیم در ایام نوروز با میهمان‌نوازی خود در راستای تحقق بیش از پیش اهداف شهرداری برازجان ما را یاری کنند.
مدیر روابط عمومی شهرداری نیز برازجان در این آئین گفت: یکی از مسائلی که شهرداری برازجان با تمام توان دنبال می‌کند افزایش روحیه‌ای شادی و بانشاط در بین شهروندان برازجان است و از تمام توان و پتانسیل موجود در این راستا بهره خواهیم جست.
ارسطو قائدی ابراز داشت: شهرداری برازجان در نوروز 90 اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داد و امیدواریم در سال 91 نیز بتوانیم رضایت شهروندان برازجانی را در این زمینه جلب کنیم.
در این مراسم شرکت‌کنندگان تخم‌مرغ‌های خود را رنگ کردند و پس از مراسم به 10 نفر از برندگان جوایز نفیسی اهداء شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد