ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همایش بزرگ قرآنی در برازجان برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان، عصر امروز در همایش بزرگ انس با قرآن در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و از همه پتانسیل موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

عباسعلی اسدی افزود: باید جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت‌های مذهبی و دینی جذب کنیم و بدون تردید برگزاری همایش‌های قرآنی نقشی مهم در این زمینه دارد.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با جنگ نرم در مسیر منحرف کردن جوانان اقدام کنند و باید با ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی دشمنان را ناکام کنیم.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دشتستان نیز با قدردانی از حضور قاریان و ممتازین طرح قرآنی و بیان خاطراتی از روش‌های یادگیری قرآن کریم در قدیم گفت: آن چیزی که در پرونده اعمال ما باقی می‌ماند ایمان و عمل به دستورات قرآن کریم است.
محمدرضا جابری افزود: اگر انسان خودش را پیدا کرد آن وقت یک انسان ارزشی به شمار می‌رود و کتاب خدا بهترین آدرس برای یافتن خود و معرفت به خدا است.
 وی اذعان داشت: در این ایام جوانی قدر خود را بدانید و به کلام خدا تمسک جوئید و اگر به قرآن رو بیاورید، پیروز دنیا و آخرت خواهید بود.
کارشناس نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از همه برترین‌ها و فعالین تقدیر کرد و اظهار داشت: قرآن باید به شکل صحیح قرائت شود و معلمان قرآن وظیفه حساسی بر عهده دارند.
باقر محتشم افزود: استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های قرآنی نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این عزیزان است که امیدواریم تداوم یابد.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از برگزیدگان و ممتازین قرآن دشتستانی تجلیل به‌عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد