ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مبلغ معادل زکات سب افزایش اعتبارات عمرانی روستاها شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش چهارشنبه‌شب در همایش زکات بنار آزادگان در شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد خدمات مطلوبی به افراد مستمند و محروم ارائه کرده و روز به روز این خدمات بیشتر شده است.

عل‌اکبر جوکار در همین راستا افزود: فعالیت در عرصه زکات یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه رفع فقر است و این حوزه گسترده تا حد زیادی در عمران و آبادانی جوامع پرداخت کننده زکات تاثیر دارد که در سال‌های اخیر در بخش آبپخش به وضوح شاهد این امر بوده‌ایم.
جوکار خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام همواره بر اجرای فریضه زکات تاکید دارند تا آنجایی که در قرآن کریم بعد از کلمه نماز به موضوع زکات اشاره شده است.
این مسئول به وظیفه علما و روحانیون در ترویج مساله زکات را وظیفه‌ای خطیر و سنگین خواند و ابراز داشت: بدون تردید وظیفه علما، ائمه جمعه و روحانیون در فرهنگ‌سازی، تبلیغ و ترویج زکات سنگین است و انتظار داریم این قشر در نهادینه کردن فرهنگ زکات پیشگام باشند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، سال‌های گذشته بخش آبپخش از موفق‌ترین ستادهای احیاء زکات شهرستان و استان بوده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته به میزان چشمگیر درآمد زکات را به طور سالانه افزایش دهد.
جوکار ادامه داد: مبلغ معادل زکات که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است از مسائل مهمی است که سب افزایش اعتبارات عمرانی نقاط پرداخت کننده زکات می‌شود و در زمینه پروژه‌های عام‌المنفعه که اعتبارات دولتی به آن اختصاص نمی‌یابد مصرف می‌شود.
وی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای خودکفایی افراد تحت پوشش بیشترین تلاش را دارد و در آبپخش در زمینه اشتغال مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد