ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت خدمتگزار است و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در سال جاری در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و با تمام توان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مطلوب و ارزشمندی اجرا کرده‌ایم.
حسن‌پور ابراز داشت: برگزاری 35 نشست فرهنگی با همکاری ادارات و نهادهای ذی‌ربط از مسائل مهمی است که تبلیغات اسلامی دشتستان در انجام این برنامه‌ها فعالیت مستمر داشته است.
وی در همین راستا اضافه کرد: همکاری و تعامل با بیش از 150 روحانی اعزامی از قم در برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی مختلف از مهم‌ترین عملکردهای تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است و این امر تاثیر ارزنده‌ای در پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و مبارزه با انحرافات فکری که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال گسترش آن هستند تاثیری بسزا داشته است.
این مسئول بیان داشت: تحت پوشش قرار دادن 72 روحانی بومی و همکاری با ایشان در راستای توسعه زیرساخت‌های مذهبی شهرستان دشتستان از اقدامات مهمی است که در سال‌ جاری شاهد آن بوده‌ایم.
معاون تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بازدید از خانه‌های عالم در حال ساخت در سطح شهرستان و تلاش در راستای تسریع در مراحل پایانی آنها از اقداماتی است که در نیمه دوم سال جاری با تمام توان و ظرفیت اقداماتی مطلوب در این راستا انجام داده‌ایم.
حسن‌پور بیان داشت: برگزاری بیش از 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان با ادارات و نهادهای ذی‌ربط در طول سال، همکاری و هماهنگی همه جانبه با روحانیون مستقر و طرح هجرت، حمایت معنوی و فکری از قشر روحانیت و تبادل نظر با ایشان در مقاطع مختلف از رویکردهای اساسی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است.
معاون تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: همکاری در برگزاری چهار همایش شهرستانی در زمینه فرهنگی و معنوی، برگزاری 9 مسابقه در طول سال، برگزاری و حمایت از 50 گفتمان دینی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری شش نمایشگاه با مضامین فرهنگی مذهبی از اهم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد