ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 150 گفتمان دینی در شهرها و روستاهای دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان توان و پتانسیل‌های بالای مذهبی دارد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان شکوفایی این توانایی‌ها را مد نظر قرار داده است.

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا  خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در سال‌های اخیر توسعه و بهبود وضعیت مذهبی و فرهنگی شهرستان دشتستان را به دنبال داشته و شاهد فعالیت‌های چشمگیری در حوزه فعالیت‌های مذهبی شهرستان بوده‌ایم.
محمودی‌نیا بیان داشت: هماهنگی و رایزنی در زمینه فعالیت‌های سازمان و واحدهای وابسته، تهیه و انتشار تقویم مناسبت‌های مذهبی در دو نوبت از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در سال جاری بوده است.
وی اضافه کرد: پوشش خبری و تصویری مراسم و برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان و نهادهای وابسته از مسائل و رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در زمینه گسترش آشنایی مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان دشتستان با عملکرد اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را فراهم آورده است.
این مسئول برگزاری نشست‌های گفتمان دینی را از مهم‌‌ترین رویکردهای تبلیغات اسلامی دشتستان دانست و ابراز داشت: در این راستا شاهد برگزاری بیش از 150 گفتمان دینی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان و پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها بوده‌ایم و در تمام این برنامه‌ها مردم شریف شهرستان دشتستان خصوصا نسل جوان حضوری فعال و مستمر داشته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه نشر مقالات دینی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد انتشار بیش از 12 مقاله در حوزه‌های دینی در شهرستان دشتستان بوده‌ است.
محمودی‌نیا گفت: گسترش فعالیت‌های مذهبی شهرستان یکی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی است و با تمام توان و ظرفیت در این راستا اقدامات مربوطه را انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد