ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمادگی اورژانس دشتستان برای تامین سلامتی مهمانان نوروزی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت بهداشتی و سلامتی مردم در ایام تعطیلات پایان سال و عید نوروز از مسائل مهمی است که هر ساله مطرح است و در بخش فوریت‌های پزشکی با دیدگاه خاص به این مساله می‌پردازد.

محمدعلی دهقان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان دشتستان و میهمانان نوروزی را داریم و از تمام توان و پتانسیل خود در ایام نوروز برای کاهش مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم بهره خواهیم برد.
دهقان ابراز داشت: در نوروز 90 با برنامه‌ریزی و همکاری پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی توانستیم رضایت مردم و مسئولان شهرستان دشتستان را جلب کنیم و تمام توان خود را برای جلب رضایت مردم و مسئولان در نوروز 91 را به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: سپری شدن ایام نوروز در امنیت خاطر و سلامتی یکی از آرزوهای ماست و آمادگی آن را داریم در صورت بروز هرگونه مشکل خدمات لازم برای بهبود وضعیت ایجاد شده را به مردم ارائه دهیم.
این مسئول تاکید کرد: از مردم شریف شهرستان دشتستان می‌خواهیم در ایام شلوغ و پرترافیک پایان سال و ایام تعطیلات نوروز با رعایت نکات ایمنی زمینه را برای فراهم شدن جو آسایش و آرامش بیش از پیش در جامعه فراهم کنند و زمینه اضطراب و نگرانی را در جامعه به وجود نیاورند.
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان داشت: فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت و اهیمت رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامتی  از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر اقداماتی در این راستا صورت گرفته و بیان نکات آموزشی از طریق رسانه ملی تاثیر مهمی در این زمینه داشته است.
دهقان با اشاره به کاهش 50 درصدی تلفات چهارشنبه‌سوری نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در مراسم چهارشنبه‌سوری در شهر برازجان 6 نفر مجروح شدند که واحد فوریت‌های پزشکی در مداوای ایشان تلاش گسترده‌ای داشت.
وی گفت: یکی از حوادث تلخ که در چهارشنبه‌سوری شاهد آن بودیم افتادن پسر بچه 4 ساله در آتش بود که با بی توجهی والدین هنگام پریدن بر روی آتش، درون آتش می‌افتد و دچار سوختگی شدید می‌شود.
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان داشت: از این آمار 4 نفر از طریق تماس با اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر دیگر خودشان به بخش فوریت‌های پزشکی مراجعه کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد