ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بازسازی و ساماندهی 15 گلزار شهدا در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در نشستی خبری اظهار دشت: آبادانی و بازسازی گلزارها و مزار مطهر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از مسائل مهمی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح استان با جدیت تمام پیگیری کرده و در سطح شهرستان اتفاقات مطلوبی در این زمینه روی داده است.
کامبیز یگانه خاطرنشان کرد: امروز در هر نقطه و کوی و برزن از ایران اسلامی پای بگزاریم شاهد حضور یک شهید هستیم و خدمات‌رسانی به شهدای گرانقدر و گرانسنگ از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان باید این مهم را مورد توجه خود قرار دهند.
یگانه اذعان داشت: شهدا، مردم هر منطقه را از ظرفیت‌های معنوی و اخلاقی خود بهره‌مند می‌سازند و در این راستا آرامگاه این بزرگان نیز به محلی برای راز و نیاز عاشقان راه خدا و شهادت تبدیل شده است و با بازسازی و نوسازی این فضاهای معنوی می‌توانیم آنها را در اختیار آیندگان ایران اسلامی که عاشق تاریخ و تمدن فرهنگی و مذهبی میهن خود هستند قرار دهیم.
وی در همین راستا اضافه کرد: هدف از بازسازی گلزار شهدا ادای دین و به جا گذاشتن آثار فیزیکی و نمادین از این شهدای والا مقام و الهی است که با نثار خون و جان خود، عزت و افتخار را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و از تمام توان خود در این راستا بهره می‌بریم و از کم‌ترین اقدامی دریغ نخواهیم کرد.
این مسئول به مسئله گلزار شهدای روستای دردوگاه از توابع شهرستان دشتستان اشاره کرد و بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در راستای آبادانی گلزار شهدا با جذب اعتبارات اقدام به بازسازی و آبادانی گلزار شهدای روستای درودگاه کرده و در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آغاز این پروژه بوده‌ایم.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در همین زمینه تاکید کرد: در بازدید از این گلزار و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدای این روستا، مشخص شد هیچ نوع هتک حرمتی به ساحت مقدس این شهدا نشده و امضا و مصاحبه خانواده معزز شهدا ضامن این حقیقت است.
یگانه تصریح کرد: بازسازی و مرمت گلزارهای شهدا کار بسیار خوب و در عین حال سنگینی است چرا که باید طبق گفته امام راحل (ره) گلزار شهدا، دارالشفای آزادگان باشد.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان از بازسازی و ساماندهی 15 گلزار شهدا در دشتستان خبر داد و گفت: در همین راستا امسال 9 گلزار در شهرستان دشتستان بازسازی و افتتاح شدند و 6 گلزار کلنگ‌زنی شدند که در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد