ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی حساسیت وظایف ستاد تسهیلات سفر بیش از پیش معلوم می‌شود و تکاپو و فعالیت کمیته‌های این ستاد آشکارتر می‌شود.
کوروش دهقان عنوان کرد: در شهرستان دشتستان به دلیل جاذبه‌های بالای گردشگری که وجود دارد برنامه‌ریزی در ارتباط با فعالیت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر نوروزی از ماه‌ها قبل آغاز شده و توانسته‌ایم برنامه‌هایی جامع در این راستا ارائه کنیم.
دهقان بیان داشت: احکام اعضا و مسئولان ستاد دائمی تسهیلات سفر صادر شده و در مورد انتصاب مسئولان جدید شاهد صدور احکام‌ و ابلاغ‌های جدید ستاد دائمی تسهیلات سفر بوده‌ایم.
وی در همین راستا اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های این ستاد که هر کدام وظایف اموری خاص را بر عهده دارند از اهمیتی بالا برخوردار است و در مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار شاهد تشکیل ستاد و کمیته‌ها در راستای هرچه بهتر امور بوده‌ایم.
این مسئول ابراز داشت: مسئولان و اعضا تمامی کمیته‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر در نشست‌های توجیهی که در روزهای گذشته برگزار شده با شرح وظایف خود آشنا شده‌اند و از اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر مرکز شهرستان و به موازات در بخش‌ها می‌خواهیم با دقت هرچه تمام‌تر در راستای اجرای وظایف خود تلاش کنند.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته با فعالیت شبانه‌روزی ستاد دائمی تسهیلات سفر توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری در این عرصه دست یابیم و در نوروز 91 باید برای تداوم موفقیت‌ها تلاش کنیم.
دهقان ادامه داد: تمامی مسئولان و اداراتی که عضو ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان هستند باید در ایام نوروز در دسترس باشند و در صورتی که روسای این ادارات قصد عزیمت به مسافرت‌های نوروزی را داشته باشند باید مراتب را به فرمانداری دشتستان اطلاع داده و جانشین خود را برای موارد اضطراری معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد