ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خانواده شهدا در جریان تخریب گلزار شهدای درودگاه نبوده‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، در روزهای اخیر و به دنبال تخریب گلزار شهدای درودگاه، مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، تخریب گلزار و اهانت به شهدا را شایعه دانسته بود.
در همین راستا، کانون تخصصی شهدای درودگاه، جوابیه‌ای را به دفتر خبرگزاری ارسال کرده و سخنان مدیرکل بنیاد شهید را غیرواقعی خوانده است.
در بخشی از این بیانیه خطاب به مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر آمده است: شما فرموده‌اید که تخریب گلزار شهدای درودگاه با لودر شایعه است، لطف کنید عکس‌ها و فیلم آن را یکبار دیگر ببینید و اگر زحمتی نیست به گلزار شهدای درودگاه مشرف شوید و از نزدیک برای یکبار هم که شده نظاره‌گر باشید تا صحت و سقم آن‌ را خودتان متوجه شوید.
در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: فرموده‌اید در دهه مبارک فجر ساماندهی آغاز شده، آیا حتی یکی از خانواده‌های محترم شهدای درودگاه به عنوان نمونه از این کلنگ‌زنی اطلاع و حضور داشته‌اند؟ لطف کنید بفرمائید کدامشان؟
در این جوابیه تصریح شده است: فرموده‌اید اهانت صورت نگرفته و فقط دیوار قدیمی برداشته شده و با دستگاه سنگ چرخ و با دقت و حساسیت سنگ مزارها برداشته شده و فنداسیون طرح ریخته شده که متاسفانه باید عرض کنیم که اهانت صورت گرفته و دلیل هم این است که سنگ مزار شهدای ما کجاست؟ اگر سنگ مزار شهدا را پیدا کردید آن‌ وقت فرمایشات حضرتعالی درست است، ولی باید خدمتتان عرض کنیم که زیر آوارهایی که لودر بیرون ریخته باید جستجو کرد و تکه تکه‌های آن را پیدا کرد  و تا الان نیز هیچ فنداسیونی بسته نشده است.
در این جوابیه خطاب به مدیرکل بنیاد شهید بوشهر بیان شده است: شما فرموده‌اید رضایت 100 درصدی خانواده‌های شهدای درودگاه را جلب کرده‌ایم و هیچ مشکلی وجود ندارد و برخی‌ها با شایعه‌‌سازی به دنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی هستند و قصد دارند خدمات نظام اسلامی به شهدا را کم‌رنگ جلوه دهند که از طرف خانواده شهدا واقعا متاسفیم که به خاطر یک انتقاد به جا ما را ضد نظام و شایعه‌ساز معرفی کرده‌اید.
در ادامه آمده است: به جای آنکه جنابعالی مسببان امر را شناسایی کرده و برخورد قاطع کنید و از آنها بخواهید از خانواده شهدا معذرت خواهی کنند می‌فرمائید خانواده‌های شهدا شایعه‌ساز و ضد نظام هستند؟
ما همان‌هایی هستیم که عزیز دلمان را برای نظام دادیم و اگر لازم باشد خودمان را هم فدای انقلاب و رهبر عزیزمان می‌کنیم و از نظر ما معیار نظام فرمایشات گهربار رهبر عزیزمان است و اگر کسی تخطی کند ضد نظام محسوب می‌شود و جنابعالی در جریان هستید که مقام معظم رهبری فرمودند که رضایت خانواده‌های شهدا شرط است برای ساماندهی قبور مطهر شهدا، حالا بفرمائید چرا بعضی‌ها این فرموده ولی امرمان را نادیده گرفتند؟ در پایان از خداوند متعال می خواهم که عاقبت همه ما را ختم به خیر و ختم به شهادت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد