ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 1000 ویژه برنامه مذهبی در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ‌رسیدگی به نیازهای مذهبی شهرستان دشتستان و تلاش برای رفع این نیازها از مسائل مهمی است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با تمام توان دنبال کرده و در سال جاری توانسته‌ایم که به نتایجی مطلوب در این راستا دست یابیم.

محمدجواد غلامحسین‌زاده اضافه کرد: همراهی هیئات مذهبی در نقاط مختلف شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت مذهبی شهرستان داشته و همواره در راستای تقویت فرهنگی هیئات مذهبی شهرستان اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
غلامحسین‌زاده بیان داشت: برگزاری 30 جلسه هماهنگی با شورای هیئات مذهبی شهرستان دشتستان در طول سال جاری از مسائل مهمی است که در بهبود فعالیت‌های مذهبی در شهرستان دشتستان تاثیر بسزایی داشته و زمینه را برای توسعه فعالیت‌های مذهبی فراهم آورده است.
وی به فعالیت 145 هیئت مذهبی در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: تبیین ضرورت‌های اجتماعی در فعالیت‌ هیئات مذهبی و تعیین اهداف و خط و مشی‌های راهبردی از مسائل مهمی بود که در این جلسات شاهد آن بودیم.
این مسئول ادامه داد: برگزاری 1000 ویژه برنامه مذهبی در ایام مختلف سال جاری و بازدید از فعالیت هیئات مذهبی و فعالان مذهبی شهرستان در طول سال از اقدامات مهمی است که در این شهرستان صورت گرفته و زمینه را برای گسترش فعالیت هیئات مذهبی بوجود آورده است.
مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به صدور مجوز فعالیت 15 هیئت مذهبی جدید در شهرستان دشتستان اذعان داشت: به لحاظ وسعت و پراکندگی روستاها نیاز به حمایت بیشتر از فعالیت‌های هیئات مذهبی را دارد و صدور 15 مجوز جدید نشان از عشق و ارادت مردم این منطقه به اهل بیت (ع) دارد.
غلامحسین‌زاده تصریح کرد: دشتستان با دارا بودن روستاها و دهستان‌های کوچک و پراکنده از حیث فعالیت هیئات مذهبی به خوبی عمل کرده و روحیه اسلامی و ولایت‌مداری مردم این خطه فضا را برای فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی مناسب کرده است.
وی هیئات مذهبی را پایگاه فکری جوانان دانست و ابراز داشت: باید فعالیت‌های هیئات مذهبی را برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار سازیم و از این طریق با تمامی برنامه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی مقابله کرده و آنها را خنثی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد