ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت‌های علمی ایران در دوران تحریم حاصل شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال 90 برای انقلاب اسلامی ایران سالی پرفراز و نشیب بود و بر خلاف تمامی تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها توانست قله‌های رفیع پیشرفت در عرصه‌های مختلف را طی کند.
غلامحسین خسروی افزود: در این سال دشمنان عملا به این نتیجه رسیدند که حصر اقتصادی تحریم‌های گوناگون و ... کاملا بی نتیجه است و تحریم‌ها راهکاری برای مبارزه با امت مسلمان ایران نیست زیرا ایرانی تحریم را به فرصت تبدیل می‌کند و در دوران تحریم به پیشرفت‌های چشمگیر دست می‌یابد.
خسروی به قطع نفت ایران به برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و بیان داشت: همگی شاهد بودیم وقتی صادرات نفت ایران به کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه قطع شد چگونه این کشورها دست به دامن ایران شدند و خواستار لغو تصمیم ایران در این راستا شدند.
وی افزود: ایران امروز به یکی از قدرت‌های علمی جهان و خاورمیانه تبدیل شده و پیشرفت‌های هسته‌ای، پزشکی، فناوری، نانو و ... همگی موید این مساله هستند.
فرماندار دشتستان به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با ترور دانشمندان ایران اسلامی شدت ضعف و ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی را اثبات کردند و نشان دادند به غیر از ترور دانشمندان ایرانی هیچ راهکاری برای مبارزه با ایران ندارند.
خسروی ابراز داشت: دنیای غرب و استکبار می‌دانند که اگر ایران با همین سرعت در مسیر توسعه علمی گام بردارد دیگر غرب توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و ایران به یک ابرقدرت در تمامی زمینه‌ها تبدیل می‌شود.
این مسئول در همین راستا تاکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند ایران از لحاظ علمی کشوری عقب مانده باشد و مجبور باشد از دستاوردهای غرب استفاده کند و از استقلال علمی ایران واهمه دارند و حاضرند برای اینکه ایران نتواند در مسیر توسعه علوم بنیادی و زیرساختی پیشرفت کند دست به هرکاری بزنند.
فرماندار دشتستان بیان داشت: دنیای استکبار امروز باید توجه داشته باشد که تمامی جوانان ایران اسلامی دانشمندانی هستند که با تمام توان در راستای توسعه ایران اسلامی گام برمی‌دارند و نابودی دنیای استکبار یکی از اهداف جوانان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد