ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر 40 عضو هیئت علمی دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کشاورزی یکی از عرصه‌های پویایی اقتصاد کشور است و در دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای در راستای گسترش زیرساخت‌های کشاروزی در ایران اسلامی صورت گرفته است.
یوسف فخری عنوان کرد: شناخت توانایی‌های کشاورزی یکی از مسائلی است که زمینه اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی جوامع را به وجود می‌آورد و باید با تمام توان در توسعه و گسترش این عرصه فعالیت کنیم.
فخری در همین راستا بیان داشت: در استان بوشهر، به‌ویژه شهرستان دشتستان توان و پتانسیل بالایی در عرصه‌های کشاورزی وجود دارد و باید توان خود را برای بهره‌برداری از این عرصه‌ها به کار گیریم و زمینه بهبود وضعیت اشتغال را در استان فراهم آوریم.
وی اضافه کرد: بهبود وضعیت اشتغال یکی از مسائل مهم در زمینه بهبود وضعیت اشتغال و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی مردم است که تمامی فعالیت‌ها و خدمات مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق و دستیابی به این امر مهم است.
این مسئول تحقیقات علمی را گامی مهم در زمینه ترویج فعالیت‌های کشاورزی دانست و اذعان داشت: مطالعات تحقیقاتی در عرصه‌های کشاورزی و شناخت نیازهای کشاورزی استان بوشهر از مسائل مهمی است که در بهبود شرایط کشاورزی استان بوشهر موثر است و این نهاد در سال‌های اخیر با تمام توان در این راستا گام برداشته است.
مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر گفت: در حال حاضر مرکز تحقیقاتی این مرکز با حضور 40 نفر هیئت علمی و محقق فعالیت خود را در راستای بهبود شاخصه‌های کشاورزی استان بوشهر به کار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد