ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

2400 میلیارد ریال پروژه پیشنهادی دشتستان به شورای برنامه‌ریزی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: مبحث پروژه‌های پیشنهادی سال مالی هر ساله یکی از مسائل مهمی است که در ماه‌های پایانی سال مطرح می‌شود و مسئولان شهرها و بخش‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.
کوروش دهقان افزود: یکی از مسائلی که در ارائه پروژه‌های پیشنهادی مسئولان بخش‌ها و شهرهای شهرستان بر آن باید توجه داشته‌ باشند اولویت‌بندی پروژه‌ها بر مبنای خواسته‌های اهالی بومی منطقه و نیازهای منطقه است.
دهقان ادامه داد: عمران، آبادانی و توسعه یکی از مسائل مهمی است که خواسته مردم و مسئولان شهرستان دشتستان است و با تمام توان باید در این راستا حرکت کنیم.
این مسئول در همین راست خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در اجرای پروژه‌های عمرانی مطرح است کیفیت‌بخشی بر اجرای پروژه‌ها است و مسئولان باید در اجرای پروژه‌ها بر این امر مهم توجه داشته باشند.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان اذعان داشت: نظارت بر اجرای پروژه‌ها به منظور اجرای مطلوب و با کیفیت پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که فرمانداری دشتستان و به موازات آن بخشداری‌ها و شهرداری‌ها بر آن توجه دارند و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها در این مسیر حرکت می‌کنند.
دهقان عنوان کرد: در ماه‌های گذشته در جلسات متعددی که با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شده توجیهات لازم در ارائه برنامه‌های پیشنهادی به ایشان ارائه شده و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در همین راستا برنامه‌های خود را به فرمانداری دشتستان ارائه کرده‌اند.
وی ابراز داشت: معادل 240 میلیارد تومان پروژه‌های پیشنهادی شهرستان به استان ارائه شده و بر اساس اولویت‌های شهرستان و استان در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد