ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به حوزه فرهنگ دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که دولت در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده و شاهد اقدامات اساسی در این رابطه بوده‌ایم.
غلامحسین خسروی خاطرنشان کرد: گستردگی حوزه‌های فرهنگی به حدی است که تمامی عرصه‌ها و زمینه‌های دیگر را در بر می‌گیرد و در این راستا می‌توانیم شرایط را برای دستیابی به اهداف مهمی پیش رو و چشم‌اندازهای آتی فراهم کنیم و در شهرستان دشتستان این امر توجهی خاص شده است.
خسروی بیان داشت:‌ تلاش در راستای تحقق مسائل فرهنگی یکی از عمده مسائلی است که تمامی مسئولان درخور توان و حوزه فعالیت خود باید در راستای آن تلاش کنند و در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌ها اثرگذار است.
وی با تاکید بر آنکه در حوزه فرهنگی در شهرستان ادای دین کرده‌ایم، اضافه کرد: اختصاص اعتبارات 100 میلیارد ریالی یکی از مسائلی است که در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی شاهد آن بوده‌ایم و در توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تاثیرات شایانی داشته است.
این مسئول اذعان داشت: در زمینه رشد و توسعه اجتماعی در گرو فعالیت‌های فرهنگی پیشرفت‌های ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و باید تلاش خود را در راستای ارتقا طرح فرهنگی و مذهبی شهرستان به موازات فعالیت‌های عمرانی در سال آتی به کار گیریم.
فرماندار دشتستان نقش ائمه جمعه در پیشرفت فرهنگی شهرستان دشتستان را غیرقابل انکار دانست و گفت: هدایت و ارشاد ائمه محترم جمعه شهرستان دشتستان و طرح مسائل و نیازهای فرهنگی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که در پیشرفت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان تاثیرات شایانی داشته است.
خسروی به حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و ابراز داشت: سخنرانی‌های ائمه محترم جمعه و آگاه کردن مردم از برنامه‌ها و اهداف دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی از عوامل موثر در برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود.
وی ادامه داد: در این دوره بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران اسلامی و سایر مسائل دست به دست هم دادند و زمینه را برای برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم فراهم آوردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد