ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتخابات 12 اسفند نشان دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه آبپخش ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز آبپخش با توصیه و سفارش خود و سایر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای انجام واجبات و دوری از معاصی، منکرات و محرمات و آنچه ذات اقدس حضرت اله ما را از انجام آن منع کرده است و با عمل به این فریضه مهم الهی به خیر و سعادت در دنیا و آخرت دست می‌یابیم.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی افزود: فرصت‌هایی که خداوند متعال در اختیار ما قرار می‌دهند امانت‌هایی ارزشمند هستند و باید از خداوند متعال مسئلت کنیم توفیق طاعت و بندگی را در ایام چند صباح عمر به ما عنایت کند.
رضایی با بیان اینکه تمام عالم هستی نشانه‌ها و آثار خداوند هستند خاطرنشان کرد: باید از تمامی لحظات زندگی درس و پند گیریم و اعمال و رفتار امروز را راهنمایی برای اعمال و رفتار بهتر و پسندیده‌تر فردای خود قرار دهیم و سعی کنیم عملکرد هر روزمان از روز قبل بهتر باشد.
امام جمعه آبپخش اذعان داشت: عقلا و خردمندان همواره در مسیر زندگی نشانه‌ها و آیات الهی را درک می‌کنند و از زندگی درس و پند می‌گیرند و در راستای بهبود عملکرد خود نسبت به هر روز و لحظه‌ای که می‌گذرد تلاش می‌کنند.
رضایی ادامه داد: باید همواره در مسیر زندگی به این نکته توجه داشته باشیم که نسبت به تمامی اعمال و رفتاری که از ما سر می‌زند مسئولیم و باید در صحرای محشر برای تمامی رفتار خود دلیل و پاسخ داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بهترین حال در زندگی موقعی است که انسان احساس کند در مسیر خداوند متعال گام برمی‌دارد و تمام وجودش برای خداوند متعال است.
خطیب جمعه آبپخش با تاکید بر اینکه باید با دیدگاه صحیح بر عید نوروز و سایر اعیاد بنگریم بیان داشت: عید به معنای بازگشت انسان به فطرت پاک خداوند است و باید با این دیدگاه به عید بنگریم و سعی در اصلاح تمام اعمال و رفتار خویش داشته باشیم.
رضایی ابراز داشت: باید بر حقیقت عید و آداب پسندیده آن توجه داشته باشیم و با افکار کورکورانه و کودکانه در ارتباط با نوروز آن را به فرصتی برای معاصی و گناهان تبدیل نکنیم.
وی با اشاره به 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت عنوان کرد: قدرت‌های استعمارگر در گذشته بر نفت که سرمایه ملی ماست سیطره یافته بودند و سعی در بهره‌برداری حداکثری از ثروت ملی ما به نفع خود داشتند و با تصویب قانون ملی شدن صنعت نفت این قدرت از دشمنان گرفته شد.
امام جمعه آبپخش اظهار داشت: در گذشته کشورهای قلدر و استعمارگر و ایادی کفر و استکبار جهانی نفت ایران را متعلق به خود می‌دانستند و بخش اندکی از درآمد نفت را که در اختیار کشور ما می‌گذاشتند صرف عیاشی و خوشگذرانی پادشاهان دست‌نشانده آنها می‌شد.
رضایی با اشاره به سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: آرزوی ما این است که از لحاظ اقتصادی به جایی برسیم که دیگر وابستگی به نفت نداشته باشیم و با استفاده از علوم مختلف و اقتصاد غیر نفتی بتوانیم اقتصاد کشور را تامین کنیم و این سرمایه‌های ارزشمند را در اختیار آیندگان بگذاریم.
وی بیان داشت: کشورهای مختلف هر وقت می‌خواهند کشور ما را مورد تهدید قرار دهند به تحریم نفتی روی می‌آورند و سعی می‌کنند از این طریق بر ما فشار می‌آورند.
امام جمعه آبپخش با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های علمی مهمی در زمینه‌های مختلف داشته‌ایم، متذکر شد: باید در مسیری گام برداریم که از لحاظ علمی کاملا خودکفا باشیم و به کشورهای غربی ثابت کنیم هیچ‌گونه وابستگی به آنها نداریم.
رضایی با اشاره به رویدادهای مهم سال 90 گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی در سال جاری بود و انتخابات 12 اسفند نیز از مهمترین رویدادهاست که در واقع نشان دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت است.
وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد