ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی دشتستان در استقبال از نوروز

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ظهر امروز در نشست با مدیران دشتستان اظهار داشت: ایام نوروز یکی از فرصت‌های مهم و ارزشمند در راستای معرفی شهرستان دشتستان و فرهنگ و تمدن بالای آن است و باید با تمام توان از این ایام بهره‌برداری و استفاده کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: وجود آثار تاریخی و اماکن مذهبی در اقصی‌نقاط این شهرستان بزرگ از مسائل مهمی است که بر تمدن این شهرستان تاکید دارند و معرفی این تمدن بزرگ از مهم‌ترین وظایفی است که در ایام نوروز باید بر آن توجه داشته باشیم.
دهقائدی بیان داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان دشتستان باید با حساسیت خاص در مساله ستاد دائمی تسهیلات سفر حضور فعال داشته باشند و از تمام توان و پتانسیل برای خدمات‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دشتستان و مسافران نوروزی بهره برند.
وی به اقدامات صورت گرفته در نوروز گذشته اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در نوروز جدید در مقایسه با سال گذشته عملکردی ضعیف داشته‌اند و هیچ یک از دستگاه‌ها آنگونه که شایسته بوده در راستای تحقق اهداف ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان حرکت نکرده‌اند.
این مسئول اذعان داشت: تمامی ادارات شهرستان موظف به نصب بنر، پلاکارد و پارچه نوشته‌های متناسب با ایام نوروز، تبریک عید نوروز و خیر مقدم به مسافران نوروزی هستند و باید تا قبل از حضور گسترده مسافران نوروزی در منطقه نسبت به این مساله اقدام کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: باید سفری خوب و خوش برای مسافران نوروزی که از سایر نقاط استان و استان‌ها همجوار به شهرستان دشتستان می‌آیند فراهم کنیم و همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه امری ضروری است.
دهقائدی با اشاره بر اینکه فرمانداری دشتستان در این ایام وظیفه کمیته نظارت را بر عهده دارد بیان داشت: از بخشداران می‌خواهیم این ستاد را در بخش‌ها فعال کنند و شرایط را برای عملکرد مطلوب‌تر در شهرستان دشتستان مهیا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد