ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نهایی شدن اعتبارات سد بزرگ دالکی در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان دشتستان ابراز داشت: تلاش در راستای خدمت‌رسانی به مردم یکی از اساسی‌ترین وظایف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با تمام توان تلاش کنیم که از هر فرصتی خداوند متعال در اختیار ما گذاشته برای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان دشتستان بهره‌بریم.

غلامحسین خسروی خدمات انجام شده در سال 90 را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در شهرستان دشتستان سال 91 را با رویکردی جدید و متفاوت به منظور ارائه خدمات بیش از پیش به مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان به کار می‌گیریم.
خسروی اذعان داشت: بهره‌گیری از تجارب گذشته یکی از مهم‌ترین عوامل در راستای پیشرفت است و تمام مسئولان شهرستان دشتستان باید از عملکرد سال گذشته خود بهره‌‌مند شوند و در راستای رفع نواقص و کاستی‌های که در عملکرد سال 90 وجود داشته و همچنین ارائه خدمات جدید و لازم به مردم گام بردارند.
وی در همین راستا خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان باید توجه داشته باشند که در تمامی عرصه‌ها باید به نحوی عمل کنیم که بیشترین بهره‌وری را داشته‌ باشیم و بتوانیم خدماتی مطلوب‌تر و موثرتر به مردم شریف شهرستان دشتستان ایفا کنیم.
این مسئول ابراز داشت: عمران و آبادانی شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که مسئولان شهرستان با اتحاد و همدلی در این راستا حرکت می‌کردند و جذب حداکثری اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات نفت نقش عمده و گسترده‌ای در این زمینه داشت که با پیگیری‌های سال گذشته به این موفقیت دست یافتیم.
فرماندار دشتستان با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان در راستای بهبود زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان دشتستان تاکید کرد: جذب اعتبارات خشکسالی و آبخیزداری به صورت حداکثری برای شهرستان دشتستان از اقدامات مهم و ارزنده‌ای بود که در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.
خسروی از نهایی شدن اعتبارات سد بزرگ دالکی در دشتستان خبر داد و بیان داشت: نهایی شدن اعتبارات سد دالکی از توفیقاتی بود که در سال 90 با تلاش و پیگیری‌های مستمر نصیب شهرستان دشتستان شد و این مساله نقشی مهم و گسترده در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان دشتستان ایفا می‌کند.
وی گفت: حوزه راهسازی یکی از حوزه‌های اساسی فعالیت مسئولان شهرستان دشتستان است و در سال جاری در زمینه توسعه جاده‌های بین شهری و بزرگراه‌های شهرستان با همکاری مسئولان ارشد استان بوشهر صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد