ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ملت ایران اجازه دخالت در امور کشور را به بیگانگان نداده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه برازجان ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال 90 ایران اسلامی حوادث تلخ و شیرین فراوانی را پشت سر گذاشت و توانستیم به پیشرفت‌های چشمگیر در تمامی عرصه‌ها دست یابیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح خاطرنشان کرد: حوادث تلخ از اهداف خفیه الهی است و باید با درس‌گیری از آنها در راستای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی گام برداریم.
مصلح بیان داشت: تحریم‌های سیاسی، اقتصادی، علمی،‌ نفتی، جنگ روانی و هیاهوهای تبلیغاتی همگی حوادث تلخی بودند که در سال 90 با آن مواجه بودیم و با همت جوانان این مرز و بوم تمامی آنها را به فرصت‌هایی برای ترقی و توسعه ایران اسلامی تبدیل کردیم.
وی در همین راستا اضافه کرد: معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، دنیای کفر و استکبار و هم پیمانانشان همگی عهد بسته بودند در مسیر حرکت انقلاب شکوهمند اسلامی امت ایران خلل ایجاد کنند ولی در صحنه‌های مختلف امت مسلمان ایران اسلامی به دشمنان گفتند جلوی شما ایستاده‌ایم و اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به شما نمی‌دهیم.
امام جمعه برازجان با اشاره به حضور 64 درصدی امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و اذعان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات شکستی سخت برای دشمنان بود و تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرد.
مصلح ادامه داد: بر خلاف توهم دشمنان مبنی بر دلسردی امت مسلمان ایران اسلامی از انقلاب و نظام مقدس ایران اسلامی مردم با حضور حداکثری در انتخابات ثابت کردند تا پای جان حفاظت، صیانت و دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی ایستاده‌اند.
مصلح به پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه و مبارزه با حکام زورگو و مستکبر با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران از موفقیت‌های انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی بود که همگی باید بر آن ببالیم.
وی گفت: امروز ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اقتدار و عزت در مسیر رشد و بالندگی حرکت می‌کند و به فضل خدا روز به روز نیز شاهد اقتدار بیشتر نظام خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد