ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسائل مهمی است که در دولت‌های نهم و دهم مورد توجه بوده و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

کوروش دهقان خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان در سال 90 تعهدات اشتغال برابر 111.6 درصد اجرایی شده که از افتخارات مسئولان این شهرستان است.
دهقان در همین راستا افزود: در عرصه اشتغال برخی دستگاه‌های استانی در حوزه‌های حمل و نقل‌، شیلات و ... به تعهدات اشتغال خود در شهرستان دشتستان تا کنون عمل نکرده‌اند که با مکاتباتی که با مسئولان استان انجام داده‌ایم در آینده‌ای نزدیک این تعهدات و فرصت‌های شغلی در شهرستان دشتستان ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان دشتستان در زمینه اشتغال بیش از تعهدات بوده و شرایط را برای تحقق کامل تعهدات اشتغال شهرستان دشتستان فراهم کردند.
این مسئول اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان تا پایان سال 90 باید 7 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شد که با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری‌ و هماهنگی مدیران دستگاه‌های شهرستان دشتستان شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با عمل به تعهدات دستگاه‌های استانی وضعیت اشتغال به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی یکی از اصول اساسی موفقیت در اجرای وظایف است و برنامه‌‌ریزی‌های دقیق در شهرستان دشتستان زمینه‌ساز پیشرفت‌های چشمگیری است که در شهرستان دشتستان به وفور شاهد آن هستیم.
دهقان ابراز داشت: برنامه جلسات شش ماهه ابتدایی سال 91 در حوزه برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان تدوین شده و با شروع سال جدید در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تاکید کرد: برنامه‌ زمان‌بندی جلسات به معنای دعوت‌نامه حضور در جلسات است و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی در جلسات شهرستان حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد