ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت شبانه‌روزی مرکز بهداشتی آبپخش در ایام نوروز

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش مسئول مرکز بهداشتی و درمان آبپخش  بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر این بخش اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مسافران نوروزی در چارچوب اهداف ستاد تسهیلات سفر از اقداماتی است که مرکز بهداشت و درمان آبپخش مورد توجه قرار داده است.
عبدالحسین رستمی تاکید کرد: سلامت از مسائل مهمی است که همواره در ایام تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار می‌گیرد و متولیان امر سلامت با برنامه‌های مدون همواره اقدامات مطلوبی در راستای بهبود شاخص‌های سلامت در ایام تعطیلات نوروزی انجام می‌دهند.
رستمی یادآور شد: رنگ‌آمیزی موانع و سرعت‌گیرهای خیابان اصلی شهر آبپخش از مسائل مهمی است که در تامین امنیت جسمانی و سلامت مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی و همچنین جلوگیری از وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی در ایام پرترافیک نوروز و پایان سال امری ضروری است و از شهرداری آبپخش می‌خواهیم این مساله مهم را مورد توجه قرار دهد.
وی به خطرات ناشی از خفگی و غرق شدن در آب‌ رودخانه‌های اطراف شهر آبپخش و مبادی ورودی شهر اشاره کرد و افزود: نصب تابلوهای تعیین عمق آب‌ها و تابلوهای ممنوعیت شنا ممنوع در حوزه‌های رودخانه‌ها و حاشیه آنها از مسائل مهمی است که انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش به طور خاص بر آن توجه داشته باشند.
این مقام مسئول گفت: امنیت پرسنل مرکز بهداشتی از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید ما بوده و از نیروی انتظامی می‌خواهیم در صورت انتقال مصدومان درگیری‌های احتمالی به مرکز بهداشتی شهر آبپخش برای حفظ امنیت پرسنل این مرکز در مرکز بهداشتی آبپخش حاضر شوند.
مسئول مرکز بهداشت و درمان آبپخش تاکید کرد: در نوروز 91 برای نخستین بار آزمایشگاه و مرکز بهداشتی آبپخش به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات لازم و احتمالی به شهروندان و مسافران نوروزی فعال خواهد بود و آمادگی ارائه خدمات متنوع آزمایشگاهی را داریم.
رستمی گفت: بهداشت محل اسکان مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که از اعضاء کمیته اسکان می‌خواهیم به صورت ویژه بر آن توجه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد