ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقبال از مهمانان نوروزی با صنایع دستی و محصولات کشاورزی آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار آبپخش بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر این بخش اظهار کرد: شهرداری آبپخش آمادگی کامل استقبال از مسافران نوروزی بخش آبپخش را دارد.
سید محمود موسوی خاطرنشان کرد: رفاه و آسایش مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی از مسائل مهمی است که شهرداری آبپخش همواره بر آن توجه داشته و از تمام توان و امکانات در تحقق این امر بهره می‌بریم.
موسوی اظهار کرد: امنیت مسافران نوروزی یکی از مسائلی است که همواره مورد تاکید مسئولان بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش بوده و با تامین کانکس ویژه استقرار نیروی انتظامی در محل اسکان مسافران نوروزی زمینه تحقق این امر مهم را فراهم کرده‌ایم.
وی به برگزاری مراسم استقبال از مسافران نوروزی در لحظه تحویل سال اشاره کرد و افزود: پذیرایی با صنایع دستی و محصولات کشاورزی تولیدی منطقه آبپخش از برنامه‌های ویژه شهرداری در مراسم نمادین استقبال از مسافران نوروزی بخش آبپخش است که مقدمات آن را فراهم کرده‌ایم.
شهردار آبپخش گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام نوروز از برنامه‌های مهمی است که شهرداری آبپخش همه ساله در این راستا اقداماتی مطلوب انجام داده و امسال با همکاری شرکت کوچ ایل قشقایی شاهد برگزاری نمایشگاه بهاره ویژه مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی در پارک خضراء خواهیم بود.
موسوی ادامه داد: رنگ‌آمیزی پارک بزرگ خضراء شهر آبپخش و محوطه اطراف آن از اقداماتی است که شهرداری آبپخش به منظور زیبا سازی چهره شهر در ایام نوروز مورد توجه قرار داده است.
این مسئول به نصب فواره در حوضچه‌های پارک خضراء، خلیج فارس و میدان شهرداری آبپخش اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای معرفی چهره‌ای زیبا از شهر به کار گرفته‌ایم و از تمام توان و امکانات مالی در این راستا بهره خواهیم برد.
شهردار آبپخش تصریح کرد: بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای شهروندان آبپخشی از مسائل مهمی است که شهرداری آبپخش را در اجرای امور به نحو احسن یاری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد