ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

روسای دستگاه‌های اجرایی در نوروز در دسترس باشند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

 به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش بخشدار آبپخش بعد از ظهر امروز در نشست با اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش گفت: در ماه‌های گذشته هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور استقبال باشکوه از میهمانان نوروزی در بخش آبپخش صورت گرفته و آمادگی کامل این امر را داریم.
احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های ویژه ستاد تسهیلات سفر بخش و برگزاری جلسات مجزا و توجیهی با هرکدام از کمیته‌های ستاد از اقدامات موثر بخشداری آبپخش برای انجام هرچه بهتر وظایف است و امیدواریم با این برنامه‌های بتوانیم به نتایجی مطلوب دست یابیم.
خرم‌روز خاطر نشان کرد: مسئولین ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی بخش آبپخش در تمامی برنامه‌های سال همکاری مطلوب داشته‌اند و از ایشان می‌‌خواهیم در برنامه‌ ستاد تسهیلات سفر حضور فعال داشته باشند و زمینه رفاه و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی آبپخش را با تمام فراهم کنند.
وی در همین راستا اضافه کرد: با جایگاه عرضه سوخت و بانک‌های مجهز به دستگاه‌های خودپرداز مذاکرات و مکاتباتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و جلوگیری از اخلال در این سیستم‌ها داشته‌ایم و امید داریم با همکاری و تلاش بیش از پیش مسئولان مربوطه بتوانیم خدماتی مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی ارائه دهیم.
این مقام مسئول گفت: تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفر باید در روزهای تعطیلات پایان سال و تعطیلات ایام در برنامه‌های بخش آبپخش حضوری فعال و مستمر داشته باشند و در صورت عزیمت به مسافرت و یا غیبت به هر دلیلی مراتب را به بخشداری آبپخش و ستاد تسهیلات سفر بخش ارائه دهند.
رئیس ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش تاکید کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان آبپخشی و مسافران نوروزی از اهداف مهمی است که همواره ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بخش آبپخش در این راستا گام برداشته و با همکاری مسئولان اقدامات ارزنده‌ای در این ارتباط انجام داده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد