ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تامین امنیت مسافران نوروزی مهم‌ترین اولویت ستاد تسهیلات سفر است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

 به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: همکاری و تعامل از مهم‌ترین رویکردها در راستای اجرای مطلوب وظایف است و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپپخش می‌خواهیم در این ایام حضوری فعال داشته باشند.
مصطفی رضایی عنوان کرد: حضور مستمر روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش در کمپینگ ستاد تسهیلات سفر در بوستان خضراء آبپخش در طول روز الزامی است و باید بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی در این مکان حضور یابند و همکاری‌های لازم را برای بهبود عملکرد این ستاد انجام دهند.
رضایی بیان داشت: از ادارات تاسیساتی بخش آبپخش می‌خواهیم به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در شبکه‌های تاسیساتی حضور داشته باشند و برای رفاه و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی تلاش کنند.
وی تاکید کرد: بیشترین اختلالات در نوروز گذشته در زمینه آب رخ داده و از مسئولان اداره آب بخش انتظار داریم در ایام تعطیلات نوروزی آمادگی کامل برای رفع مشکلات و اختلالات احتمالی را داشته باشند و با جذب اعتبارات کارآمد در راستای نوسازی شبکه آبرسانی در تمامی نقاط شهر اقدام کنند.
دبیر ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های راهبردی از مسائلی است که در بهبود عملکرد ستاد تسهیلات سفر بخش در ایام نوروز خواهد شد و ادارات بخش آبپخش باید در راستای برنامه‌ریزی مدون حضوری فعال و پررنگ داشته باشنند.
رضایی تامین امنیت مسافران نوروزی را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی محل اسکان مسافران نوروزی در تامین امنیت مسافران نوروزی امری ضروری است و از کمیته اسکان می‌خواهیم با معرفی‌نامه ستاد تسهیلات سفر جایگاه اسکان را در اختیار مسافران قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد