ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشتستان با 3 میلیون اصله نخل مکان مناسبی برای گردشگران است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌بپخش فرماندار دشتستان عصر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: جذب توریست و گردشگر یکی از اهدافی است که در سال‌های اخیر مسئولان شهرستان دشتستان همواره بر آن تاکید داشته‌اند و از اهمیت بالایی برخوردار است.
غلامحسین خسروی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته و سال جاری اقدامات ارزنده‌ و مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دشتستان صورت گرفت که معرفی موقعیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان شهرستان دشتستان همواره در این راستا گام برداشته‌اند.
خسروی اذعان کرد: دشتستان در زمینه جاذبه‌های طبیعی، بناها و اماکن تاریخی و ... پتانسیل‌های بالایی دارد که از تمامی این موقعیت‌ها و پتانسیل‌ها باید در راستای توسعه و ترقی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان گام برداریم.
وی ادامه داد: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های تولید خرمای کشور محسوب می‌شود و وجود قریب به 3 میلیون اصله نخل در شهرستان دشتستان از پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان محسوب می‌شود.
این مسئول تاکید کرد: معرفی بناها و آثار تاریخی است مسائل مهمی است که در ایام نوروز و همزمان با ورود مسافران نوروزی به شهرستان دشتستان باید مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان انتظار داریم به معرفی آثار تاریخی توجهی خاص داشته باشند.
فرماندار دشتستان گفت:‌ در جلسات متعدد ستاد تسهیلات سفر برنامه‌ریزی‌های جامع و کاملی برای میزبانی از میهمانان نوروزی شهرستان دشتستان تدارک دیده‌ایم و در تمامی نقاط شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای میزبانی از میهمانان نوروزی را داریم.
خسروی توریست‌پذیری را یکی از صنایع مهم دانست و افزود: جذب توریست‌ها باعث رونق بازار‌های شهرستان دشتستان و به تبع رونق اقتصادی شهرستان دشتستان می‌شود و تلاش برای توسعه زیرساخت‌‌های گردشگری شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد