ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالان قرآنی و مذهبی دشتستان تجلیل شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، ظهر امروز مراسم تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان دشتستان با حضور مسئولان محلی شهرستان دشتستان برگزار شد.
فرماندار دشتستان در این آئین اذعان داشت: بهترین ثمره و حاصل عمر انسان خدمت به اسلام و قرآن است که راهنمای انسان‌ها تا ابد خواهد بود.
غلامحسین خسروی تصریح کرد: فرزند صالح بهترین سرمایه عمر انسان است زیرا هیچ چیز برای انسان باقی نیست و همه اینها دنیوی هستند اما فرزند صالح در هر دو جهان سرمایه بشر است و به همین دلیل توصیه می‌کنم در تربیت فرزندان خود بکوشید.
وی در ادامه مانوس کردن کودکان با قرآن از دوران طفولیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: فطرت کودکان الهی است، کودکان نهال‌هایی هستند که اگر والدین در تربیت آنها بکوشند حاصل خوبی می‌دهند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این آئین گفت: عمل به احکام دین مبین اسلام و دستورات قرآن کریم از وظایف تمامی مسلمانان است و آنچه در پرونده اعمال انسان‌ها باقی است ایمان و عمل به دستورات قرآن کریم است.
محمدرضا جابری اظهار داشت: اگر انسان خود را در عالم هستی پیدا کند و حقیقت وجودی خویش را بشناسد یک انسان ارزشی خواهد بود و قرآن کریم بهترین آدرس برای انسان‌شناسی است.
وی آشنایی نسل جوان و نوپای جامعه با احکام و دستورات قرآن کریم را امری لازم و ضروری دانست و افزود: آشنایی و تمسک به دستورات قرآن کریم در سنین جوانی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان جامعه بویژه جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش که بیشترین ارتباط را با جوانان و نوجوانان دارند باید به آن توجه داشته باشند، زیرا آشنایی با احکام الهی و دستورات قرآن کریم سبب سرافرازی انسان می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد