ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

100 مدرسه برای مهمانان نوروزی در دشتستان تجهیز شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تبریک به عید نوروز اظهار داشت: مساله اسکان مسافران نوروزی یکی از مسائلی است که آموزش و پرورش همه ساله با فرارسیدن عید نوروز مد نظر دارد.
عباسعلی اسدی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان دشتستان و حجم وسیع مسافران نوروزی که به این شهرستان می‌آیند، آموزش و پرورش در تعیین محل اسکان مسافران نوروزی به شکلی عمل کرده که تمامی نقاط جغرافیایی شهرستان دشتستان را در بر گیرد.
اسدی ابراز داشت: در ایام تعطیلات نوروز 100 مدرسه در این شهرستان آماده اسکان مسافران نوروزی است و در انتخاب مدارس به نحوی عمل کرده‌ایم که مدارس از امکانات مطلوب برای رفاه مسافران نوروزی برخوردار باشند.
وی در همین راستا اضافه کرد: اقدامات خوبی برای استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفته و جلب رضایت مسافران نوروزی و مردم شهرستان دشتستان اصلی‌ترین هدف مسئولان شهرستان است.
این مسئول بیان داشت: ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش در تمامی نقاط شهرستان دشتستان فعال هستند و آمادگی کامل برای ارائه خدمات از مسافران نوروزی را دارند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: تمامی مدارس شهرستان که به منظور اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده از آخر اسفندماه با حضور مسافران نوروزی تا 13 فروردین 91 آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
اسدی با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اذعان داشت: در ماه‌های گذشته اعضای کشیک در کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرستان مشخص شده‌اند و در طول ایام تعطیلات نوروز به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: حراست و حفاظت از بیت‌المال و دارایی‌های مدارس از مسائل مهمی است که در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و مدیران و سرایداران مدارسی که به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی تعیین شده‌اند باید بر این مهم تاکید داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد