ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اعتبارات اختصاص یافته به مدارس دشتستان بسیار ناچیز است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌‌آبپخش فرماندار دشتستان ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تبریک عید نوروز اظهار داشت:‌ عید فرصتی برای نو شدن و رویش مجدد است و در این فرصت باید از تمام تعلقات و دلبستگی‌های دنیوی دل بکنیم و به حقیقت زندگی توجه کنیم.
غلامحسین خسروی افزود: عید بازگشت فطرت انسان به مسیر الهی و حق و عدل است و هر روزی که به دور از معاصی و گناهان سپری شود و تنها قرب الهی مد نظر انسان باشد برای انسان‌ها عید است.
خسروی رویکرد فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان دشتستان دانست و اذعان داشت: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود در حوزه‌ فعالیت‌های فرهنگی که یکی از عرصه‌های اساسی در رشد و توسعه جامعه است حضور فعال و مستمر داشته باشد و همگام با اهداف آموزشی توان خود را برای تحقق اهداف فرهنگی شهرستان به کار گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به مدارس شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست و از مسئولان آموزش و پرورش استان می‌خواهیم با توجه به حجم بالای نیازهای آموزشی شهرستان دشتستان و گستردگی مدارس دشتستان بر رفع نیازهای مدارس این شهرستان توجه خاص داشته باشند.
فرماندار دشتستان بیان داشت: مسئولان شهرستان باید جذب اعتبارات بیشتر در زمینه آموزش و پرورش تلاش داشته باشند و فرمانداری دشتستان همواره بر این امر مهم تاکید دارد و پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.
خسروی ادامه داد: در یک سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه‌ خدمت‌رسانی و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان صورت گرفته و از مسئولان آموزش و پرورش که نقشی مهم در این امر ایفا کرده‌اند تشکر می‌کنم.
وی به حضور پرشور امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم شهرستان دشتستان و قشر عظیم فرهنگی این شهرستان حضوری حماسی و دشمن‌شکن در انتخابات 12 اسفند داشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: در شهرستان دشتستان و تمامی نقاط ایران اسلامی انتخاباتی پاک، شفاف و شکوهمند را با حضور حداکثری مردم و با تاسی و پیروی از تدابیری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری همه مسئولان و مردم برگزار شد و تمامی اقشار و آحاد جامعه به طور مستقیم در برگزاری انتخابات نقش داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد