ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

معلمان و مدیران برتر مدارس سعدآباد تجلیل شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بعد از ظهر امروز با حضور دبیران مدارس بخش سعدآباد مراسم تجلیل از مدیران و معلمان برتر مدارس این بخش با حضور مسئولان محلی بخش سعدآباد برگزار شد.

بخشدار سعدآباد در این مراسم گفت: تکریم و تجلیل از مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است و از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به این مطلب مهم توجه داشته باشند.
غلامرضا وفایی اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش  درآمد.
وی افزود: نقش تمامی دستگاه‌های اجرایی در بزرگداشت مقام معلم امری ضروری است و باید در راستای ارج نهادن به مقام معلم حضوری فعال داشته باشند.
وفایی خاطرنشان کرد: انسان با پذیرش مسئولیت معلمی، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است و همگی باید در گرامی‌داشت این شغل کوشا باشیم.
این مسئول در همین راستا اذعان داشت: معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند.
بخشدار سعدآباد عنوان کرد: معلمان از اثربخش‌ترین ارکان جامعه هستند و باید در راستای تزکیه و سلامت جامعه گام بردارند و با علم‌آموزی جامعه را در مسیر پیشرفت و توسعه سوق دهند.
وفایی ابراز داشت: معلمان و دبیران ایران اسلامی همگی مومن، متعهد و ولایتمدار هستند و باید تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند و با تمام توان دانش‌آموزان را با این مسائل مهم آشنا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد