ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

800 هزار نفر به منطقه تاریخی سعدآباد سفر می‌کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان و دبیران مدارس بخش سعدآباد در مدرسه رازی شهر سعدآباد اظهار داشت: معلم سنبل و نماد در مبارزه با جهل و نادانی است و باید تمام توان و پتانسیل خود را در راستای تجلیل از مقام والای معلم به کار گیریم.
حسین‌ امیرزاده خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به دلیل جمعیت بالای پرسنل، معلمان و دانش‌آموزان یکی از گسترده‌ترین حوزه‌ها از لحاظ جمعیتی است و وظیفه سنگین علم‌آموزی در جامعه را بر عهده دارد و تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان با این نهاد همکاری داشته باشند.
امیرزاده ابراز داشت: نسل جوان جامعه ما در دنیای امروز با توجه به سطح وسیع شبهه افکنی، نیازمند پاسخ گویی است و این وظیفه عالمان و فرهیختگان را سنگین‌تر می‌کند و معلمان و دبیران که سنبل‌های آموزش هستند در عمل به وظایف و انجام امور خود باید بر این امر مهم توجه داشته باشند.
وی فعالیت در حوزه‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: از تمامی نهادهای فرهنگی و مذهبی انتظار داریم در انجام این وظایف خطیر و سنگین با ما همکاری داشته باشند و در برنامه‌های فرهنگی متعدد همواره بر آموزش و پرورش توجه خاص داشته باشند.
این مسئول اذعان داشت: نقش فرهنگیان و به ویژه معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های پس از آن و همچنین تاثیر این قشر شریف در هدایت جامعه به سوی بهبود شاخص‌های اخلاقی، تعهد و تخصص آحاد جامعه برگ زرینی است که جایگاهی مقدس، پاداش الهی و نیک نامی را برای آنان جاودانه ساخته است.
رئیس آموزش و پرورش سعدآباد پیامبران را بهترین الگو برای معلمان عنوان کرد و افزود: خداوند متعال از اهل علم عهد گرفته تا دانش خود را برای تعلیم و تربیت دیگران بکار گیرند و معلمان باید از پیامبران به عنوان بزرگترین معلمان بشری در امر تعلیم و تربیت نسل‌های بشری اسوه گرفته و در این سال، روحیه حفظ وحدت و همدلی را در بین دانش آموزان بیش از پیش تقویت کنند.
امیرزاده در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان سعدآباد برای استقبال از مهمانان نوروزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود 800 هزار نفر از منطقه زیبا و تاریخی سعدآباد بازدید کنند و از هم‌اکنون تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد