ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

احداث مجتمع فرهنگی مذهبی در شبانکاره

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه شبانکاره بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال گذشته خدمات مطلوب و ارزنده‌ای در راستای خدمات‌رسانی در سراسر شهرستان صورت گرفت و از فرماندار محترم دشتستان به دلیل خدمات فراوان صورت‌گرفته تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی خاطرنشان کرد: امید داریم مسئولان در سال جدید با رویکرد جدیدی عملیات را آغاز کنند و در راستای خدمات‌رسانی بیش از پیش به منظور پیشرفت در رشد و توسعه شهرستان دشتستان گام بردارند.
حمادی به حضور پرشور امت ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و ابراز داشت: امت مسلمان ایران اسلامی در حماسه حضور سیلی محکمی بر دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دنیای کفر و استکبار زدند که در اثر آن دشمنان هنوز گیج و مبهوت هستند.
وی اضافه کرد: دشمن با تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی خواست ثابت کنند مردم ایران اسلامی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دلسرد و نومید شده‌اند و اسلام و روحانیت دیگر در بین مردم جایگاهی ندارند ولی مردم با حضور گسترده خود ثابت کردند که تمامی محاسبات دشمنان پوچ و بی‌معناست.
امام جمعه شبانکاره ادامه داد:‌ اتفاق دیگری که در انتخابات 12 اسفند روی داد راهیابی سه تن از روحانیون متعهد استان به مجلس شورای اسلامی برای انجام وظیفه خطیر نمایندگی مردم است و مردم استان بوشهر با این اقدام اعتماد بیش از پیش خود را به روحانیت به اثبات رساندند.
حمادی اذعان داشت: ‌شناخت خداوند یکی از مسائلی است که انسان باید در تمامی مراحل زندگی مد نظر قرار دهد و با تمام توان در راستای شناخت خداوند متعال گام بردارد و در این صورت است که انسان به پوچی زندگی دنیوی پی می‌برد و فخر فروشی‌های بیهوده را کنار می‌گذارد.
وی در همین راستا تصریح کرد: اگر انسان عظمت خداوند را درک کند می‌فهمد در برابر شکوه و عظمت ایزد منان ناتوان است و خاضع و فروتن می‌شود و فخرفروشی‌های بیهوده را کنار می‌گذارد.
امام جمعه شبانکاره از احداث مجتمع فرهنگی مذهبی شبانکاره خبر داد و بیان داشت: زمین مجتمع فرهنگی و مذهبی شهر شبانکاره آماده است و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم نسبت به ساخت و بهره‌برداری از این مجتمع در سال آتی اقدامات لازم را انجام دهند.
حمادی با اشاره بر اینکه تا کنون هیچ یک از شوراهای اداری شهرستان در بخش‌ها برگزار نشده است، گفت: از فرماندار محترم می‌خواهیم به عنوان عیدی مردم شبانکاره جلسه شورای اداری بعدی را به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات بخش شبانکاره در مرکز این بخش برگزار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد