ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

راه‌اندازی دبیرخانه فناوری نانو در شهرستان دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت عید نوروز اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه سریع علم الکترونیک در کشور بوده‌ایم به نحوی که فناوری اطلاعات در تمامی برنامه‌های روزمره زندگی موثر است.
عباسعلی اسدی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همگام و همراه با پیشرفت فناوری اطلاعات در کشور در این راستا گام برداشته و ایجاد کلاس‌های هوشمند و کارگاه‌های رایانه در مدارس شهرستان دشتستان گامی مثبت برای گسترش فناوری اطلاعات در مدارس است.
اسدی بیان داشت: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از اساسی‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و در شهرستان دشتستان تمامی برنامه‌ها بر تحقق اهداف این طرح معطوف شده است.
وی ایجاد کلاس‌های هوشمند را یکی از اهداف طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: تمام مدارس شهرستان را به سیستم هوشمند مجهز می‌کنیم و این امر به تدریج در مدارس شهرها و روستاهای این شهرستان عملیاتی می‌شوند.
این مسئول اذعان داشت: باید از تمامی فرصت‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌های طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بهره بریم و هیچ فرصتی را نباید از دست دهیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش کامپیوتر در قالب کلاس‌های ضمن خدمت از برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی بیش از پیش دبیران با علوم روز است و در سال‌های اخیر طی چندین مرحله شاهد برگزاری چنین دوره‌هایی بوده‌ایم.
اسدی ابراز داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و تقویت مدارس و واحدهای آموزشی و اجرای اهداف طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و باور استعدادهای دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که باید برای پیشرفت و توسعه شهرستان دشتستان به آن توجه داشته باشیم.
وی، از راه‌اندازی دبیرخانه فنآوری نانو در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای روزآمد کردن مدارس به کار گرفته‌ایم و دانش‌آموزان و مدیران و معلمان را در این راستا همراهی می‌کنیم.
اسدی یادآور شد: در سال‌جاری یک میلیارد و 650 میلیون ریال برای تجهیز و تامین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس شهرستان دشتستان هزینه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد