ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری سالم انتخابات تمام امید دشمنان را ناامید کرد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: از تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان دشتستان به خاطر تلاش یکساله در عمران و آبادانی شهرستان تشکر می‌کنیم.
بخشعلی دهقائدی افزود: تلاش و همت مضاعف یکی از اساسی‌ترین خصائصی است که مسئولان شهرستان دشتستان باید بر آن توجه داشته باشند و با بهره‌گیری از این خصوصیت می‌توانند در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان دشتستان گام بردارند و در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بسیار خوب مسئولان بودیم.
دهقائدی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های سیاسی در میهن اسلامی پیشرفت‌هایی چشمگیر را شاهد بودیم و پایان‌بخش این موفقیت‌های پیاپی انتخابات 12 اسفند و حضور پرشور امت مسلمان ایران اسلامی در این انتخابات بود که باعث شکست و نومیدی دشمنان شد.
این مسئول در همین راستا اذعان داشت: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین وظیفی است که مسئولان همیشه مورد توجه قرار داده‌اند و ارائه حداکثری خدمات کوچکترین کاری است که مسئولان می‌توانند به پاس اعتماد بی‌پایان مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران انتخابات‌های مکرری برگزار شده و هر بار در این انتخابات‌ها حضور مردم پررنگ‌تر از دفع قبل بوده و این نشان از اعتماد و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دهقائدی با اشاره بر اینکه در طول این سه دهه تمامی این انتخابات‌ را مردم برگزار کرده‌اند، بیان داشت: یکی از مسائلی که دشمنان در ماه‌های گذشته با تمام توان در راستای آن تلاش می‌کردند ناسالم و غیر واقعی نشان دادن انتخابات است ولی مردم که خودشان برگزار کنندگان انتخابات بوده‌اند بر سلامت آن تاکید دارند.
وی تشکیک در انتخابات را خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: تشکیک در انتخابات، ‌ناسالم نشان دادن آن و غیر واقعی نشان دادن انتخابات از مسائل مهمی است که دشمنان و ایادی داخلی آنها پیش رو گرفته بودند و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کردند ولی امت مسلمان ایران اسلامی با مشارکت 64 درصدی در انتخابات ثابت کردند که به هجمه‌های دشمنان هیچ توجهی ندارند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: افرادی که پای صندوق‌های رای نیامدند ضد انقلاب و مخالف نظام نبودند بلکه شرایط مشارکت در انتخابات برای ایشان مهیا نبود و ما مسئولان وظیفه داریم در انتخابات آتی شرایط حضور مردم در انتخابات را تسهیل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد