ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

فرماندار دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: توجه به نیازها و خواسته‌های جوانان که یکی از اقشار مهم و تعیین کننده جامعه هستند از مسائل مهمی است که باید مسئولین شهرستان با تمام توان و پتانسیل در راستای رفع این نیازها کوشا باشند.
غلامحسین خسروی در همین راستا خاطرنشان کرد: شناخت نیازها و دغدغه‌های نسل جوان و نوپای جامعه از مسائلی است که در دستیابی به این هدف اثرگذار است و نباید از اهمیت این مساله غافل شویم.
خسروی ابراز داشت: تشکیل کارگروه‌های ویژه جوانان و برگزاری نشست‌های اقشار دانشجویی، ورزشکاران و ... از مسائل مهمی است که سبب آشنایی بیش از پیش با نیازهای جوانان می‌شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخور وظایف و فعالیت‌های خود باید این مسائل را مد نظر قرار دهند.
وی افزود: یکی از نیازهای اقشار جوان جامعه بهبود شرایط ورزشی و تربیت بدنی و گسترش فضاهای ورزشی است که مسئولان باید به این مسئله توجهی خاص داشته باشند و در سال جاری در شهرستان دشتستان با دیدگاهی خاص به این مسئله نگاه کرده‌ایم.
این مسئول از تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان خبر داد و اذعان داشت: تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی در حوزه ورزش یکی از اقداماتی است که در سال جاری در شهرستان دشتستان رخ داده و در این راستا توانسته‌ایم رضایت اهالی ورزش را تا حدودی جلب کنیم.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: ورزش یکی از سالم‌ترین تفریحات است که هم سبب سلامتی افراد می‌شود و هم افراد را از انحرافات اجتماعی دور می‌کند و توسعه ورزش در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اثرگزار خواهد بود.
خسروی بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت و دوری از انحرافات اجتماعی از مسائلی است که در بهبود شاخص‌های امنیتی جامعه اثرگذار خواهد بود و باید همواره بر این مسائل مهم توجه داشه باشیم.
وی ادامه داد: بررسی‌ها و مقایسه‌های آماری در جلسه شورای تامین گذشته نشان می‌دهد شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان در مقایسه با 10 سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و شاهد کاهش وقوع جرم در شهرستان بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد