ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اثبات ولایتمداری در خدمت به جامعه و مستضعفین است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش نماینده منتخب مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در جمع مردم دشتستان با تبریک سال نو اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد موفقیت بسیار خوب نظام اسلامی بودیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با اشاره به وفاداری مردم به نظام و با تاکید بر برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم افزود: تقدیم 250 هزار شهید نشانه وفاداری و علاقه مردم به انقلاب است و این وفاداری در تمام عرصه‌ها به اثبات رسیده است.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم وفاداری و همراهی مردم با نظام را در تک تک فراز و نشیب‌های 33 ساله نظام مسبوق به سابقه و درخشان خواند و نقش‌آفرینی مردم در حوادث سال 87 و فتنه 88 را ناشی از بصیرت و هوشیاری مردم برشمرد.
موسوی‌نژاد همچنین با اشاره به خلق حماسه‌ای عظیم در انتخابات اخیر توسط مردم، اتحاد مردم را موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: این مردم به سبب خلق حماسه‌ای عظیم شایسته تقدیر و تشکر هستند.
منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رأی مردم دشتستان رأی به من نبوده بلکه رأی به جبهه عدالتخواهی است که به یاری هم در راستای اعتلای آن خواهیم کوشید.
موسوی‌نژاد با اشاره به لزوم حذف چهره محرومیت، اثبات ولایتمداری را در خدمت به جامعه و مستضعفین دانست.
وی در ادامه با اشاره به لزوم حرکت جهادی زمامداران در راستای رخت بربستن محرومیت و مظلومیت از چهره منطقه افزود: تا زمانی که مردم محروم و مستضعف در سختی و مشقت زندگی می‌کنند نباید خواب راحت به چشم مسئولین بیاید.
نماینده مردم دشتستان در مجلس نهم بیان کرد: رأی مردم به ما، رأی به تفکر ارزشی و اعتقادات اسلامی بود لذا خود را خدمتگزار کوچک این تفکر ارزشی می‌دانم و به فضل الهی در کنار شما خواهم ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد