ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سید مهدی موسوی‌نژاد رسما راهی بهارستان شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

معاون سیاسی فرماندار دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: با تایید رسمی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان از سوی شورای نگهبان، سید مهدی موسوی‌نژاد رسما به‌عنوان نماینده منتخب این شهرستان در مجلس راهی بهارستان می‌شود.

بخشعلی دهقائدیافزود: انتخابات در دشتستان در کمال آرامش و سلامت برگزار شد و مردم با استقبال بسیار خوبی که داشتند موجبات انتخاباتی باشکوه و بانشاط را فراهم آوردند.
معاون سیاسی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات و هیئت‌های نظارت نیز بسیار عملکرد مطلوبی داشتند و نامزدهای انتخابات و هواداران آنها نیز در چارچوب قانون فعالیت کردند و در مجموع انتخاباتی بسیار شایسته و سالم را شاهد بودیم.
دهقایدی تصریح کرد: سید مهدی موسوی‌نژاد با کسب بیش از 46 هزار رأی مردم به‌عنوان نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس نهم برگزیده شد که امروز و با تایید شورای نگهبان، این امر رسمیت یافت و موسوی‌نژاد با آغاز به کار مجلس نهم راهی بهارستان می‌شود.
وی بیان کرد: از تمام نامزدها و طرفداران آنها انتظار می‌رود با وحدت و همدلی برای آبادانی و سربلندی دشتستان تلاش کنند و باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد