ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همایش تجلیل از شاعران معاصر سعدآباد برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه سعدآباد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از شاعران معاصر منطقه سعدآباد اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و امروز در تمام عرصه‌ها شاهد موفقیت ایران اسلامی هستیم.
حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی افزود: توجه به فرهنگ و ادبیات امری لازم و ارزشمند است و باید جوانان و نوجوانان با آثار ارزشمند ادبی آشنا شوند تا بتوانند تاثیرگذار باشند.
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در استان و این منطقه هستیم که انتظار داریم با کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها شاهد موفقیت بیشتر باشیم.
امام جمعه سعدآباد با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی منطقه سعدآباد گفت: این منطقه همیشه و در طول تاریخ مهد و زادگاه ادیبان، شاعران و فرهنگ دوستان بوده و در همه حال سهم بسزایی در فرهنگ و ادب استان داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: این آیین در واقع به منظور تجلیل از شاعران معاصر و فرهیختگان شهرستان برگزار شده و امیدوار هستیم موجبات رضایت مردم و مدعوین فراهم شده باشد.
 کرم باقری بیان کرد: این همایش توسط گروه هنری احرار سعدآباد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و هماهنگی بخشداری و آموزش و پرورش سعدآباد برگزار شده که از تعداد 5نفر از شاعران معاصر منطقه سعدآباد تجلیل خواهد شد.
بر اساس این گزارش، در این همایش از مرحومان ملاکاوس کفایی، قایدمراد کفایی ،سید مهدی مهدوی، فتح‌الله سعدابادی و شاعر معاصرحسین دارند تقدیر و تجلیل شد.
در این همایش، حسین دارند و خانم‌ها سعدآبادی و مهدوی اشعاری را قرائت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد