ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ والای ارزشی در جامعه امری مهم و ارزشمند است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.
کرم باقری افزود: فرهنگ شهادت و ایثار و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید در بین نسل جوان گسترش یابد و اداره ارشاد اسلامی در این مسیر نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری کارگاه داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر نویسندگان به ویژه جوانان شهرستان دشتستان با نحوه نوشتن خاطره و داستان‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر کارگاه خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی را در دشتستان برگزار کرد.
باقری تصریح کرد: در راستای برگزاری دوره‌های فشرده و ویژه برای نویسندگان جوان شهرستان در ارتباط با
چگونگی خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی با موضوع دفاع مقدس یک دوره کارگاه داستان‌نویسی
با حضور سید قاسم یاحسینی و سمیه رسولی از نویسندگان برجسته کشور و استان و با شرکت بیش از 50نویسنده جوان از شهرستان دشتستان در محل مجتمع شهید شاهینی دشتستان برگزار شد.
وی اضافه کرد: این کارگاه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان برگزار شد و اساتید در این کارگاه‌ها به تشریح چگونگی نوشتن خاطرات و داستان با موضوع دفاع مقدس پرداختند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: حضور جوانان و پیشکسوتان فرهنگی هنری و ایجاد فضای برادری در قالب اینگونه کارگاه‌ها و کسب آگاهی و آمادگی، خود نوعی جهاد و مبارزه است.
باقری یادآور شد: گام گذاشتن در مسیر و راه شهدا وظیفه آحاد جامعه و بویژه اهل قلم است و از هنرمندان می‌خواهیم که از وجود رزمندگان و جانبازان به عنوان منبع و سند برای داستان‌نویسی و خاطره‌گویی دفاع مقدس نهایت بهره را ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد