ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش تجهیز شده‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

شهردار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش با تبریک سال نو اظهار داشت: سال 90 سالی خوب و موفق برای شهرداری آبپخش بود و بسیاری از طرح‌های عمرانی و زیرساختی با کیفیت مطلوبی انجام شد.
سید محمود موسوی افزود: در سال 90 تعداد 27 پروژه در دست اجرا داشتیم که 13 پروژه زیرساختی و عمرانی مربوط با سال قبل و 14 پروژه بزرگ زیرساختی نیز در سال جاری عملیاتی شد که تمام طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کردیم و طرح‌های جدید را نیز به پیشرفت بسیار خوبی رساندیم.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در ایجاد فضای سبز و راه‌اندازی اماکن رفاهی و تفریحی اقدامات خوبی انجام دادیم که رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده‌ایم.
موسوی تصریح کرد: امسال در ساماندهی اتوبوس‌های بین‌شهری و ساماندهی حمل و نقل عمومی عملکرد مطلوبی داشتیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد تا بتوانیم خدمات شایسته را به مردم شریف ارائه کنیم.
شهردار آبپخش با اشاره به آغاز سال جدید و استقبال مسافران نوروزی از منطقه گردشگری آبپخش گفت: هم‌اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام شرایط مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است.
موسوی بیان کرد: تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش تجهیز شده‌اند و پارک‌ها و اماکن گردشگری نیز در آمادگی لازم به سر می‌برند.
وی اذعان داشت: برای تامین امنیت و سلامت مهمانان نیز با همکاری نیروی انتظامی و بهداشت و درمان، اقدامات لازم انجام گرفته است.
شهردار آبپخش یادآور شد: شورای اسلامی همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارد و در تمام برنامه‌ها این شهرداری را حمایت و پشتیبانی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد