ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: اشتغال یکی از مهم‌‌ترین مسائل در راستای توانمندسازی اقشار جامعه است و دولتمردان در سال‌های اخیر سیاست اشتغالزایی را یکی از اولویت‌‌های کاری خود قرار داده‌اند و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده‌اند.

مصطفی رضایی خاطر نشان کرد: از رویکردهای دولت خدمتگزار در راستای ایجاد اشتغال پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بوده و در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام شده است.
رضایی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش در زمینه اشتغالزایی را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش 12 میلیارد ریال تسهیلات در راستای مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغالزایی پایدار پرداخت شده و تاثیر مهمی در راستای اشتغالزایی در جامعه داشته است.
وی در همین راستا اضافه کرد: پرداخت وام اشتغالزایی یکی از مهم‌ترین اقدامات و سیاست‌های کمیته امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی افراد تحت پوشش است و اقدامات شایان ذکری در این راستا انجام شده است.
این مسئول ایجاد اشتغال را یکی از مهم‌ترین راه‌های آسایش و آرامش جوامع انسانی دانست و بیان داشت: با ایجاد اشتغال در جامعه شاهد کاهش مسائل و مشکلات اجتماعی و بزهکاری‌های اجتماعی و افزایش آرامش و آسایش در جامعه خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: باید تمام مسئولان بخش با همکاری و تلاش زمینه را برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های اشتغالزایی انجام دهند و کارهای مربوطه را به نحو مطلوب انجام دهند.
رضایی تاکید کرد: استفاده از توان و پتانسیل موجود در بخش از عوامل مهم در ایجاد اشتغال است و در بخش آبپخش باید ایجاد فرصت‌های شغلی حوزه کشاورزی را مدنظر قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد