ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار کلمه شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران شهرداری کلمه اظهار داشت: صیانت از حقوق مردم و توجه به خواسته‌های ایشان از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و شهرداری کلمه این مهم را در رأس امور خود قرار داده است.

اکبر حیدری عنوان کرد: در اطراف شهر فضاهای گردشگری و حوزه‌های سرسبز کشاورزی فراوانی وجود دارد که مکانی برای تفریح و گردش میهمانان نوروزی و شهروندان فهیم کلمه را فراهم آورده ولی در عین حال شهرداری کلمه توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز را به عنوان یکی از رویکردها پیش رو گرفته است.
حیدری توسعه پارک‌ها و فضای سبز را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان دانست و بیان داشت: شهرداری کلمه در این راستا اقدامات مهم و ارزشمندی انجام داده و مطالعات راهبردی و کافی در این راستا صورت پذیرفته و شاهد اجرای طرح‌های مهمی در این شهر بوده‌ایم.
این مسئول از توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار خبر داد و اضافه کرد: توسعه 25 هزار مترمربعی پارک شقایق کلمه یکی از اقدامات شهرداری کلمه در این راستا بوده و مورد استقبال شهروندان کلمه واقع شده است.
شهردار کلمه با اشاره به استقبال پرشور مردم کلمه از پارک شقایق ابراز داشت: این پارک به یکی از مهم‌ترین گردشگاه‌ها و تفرج‌گاه‌های مردم این شهر در طول روز تبدیل شده و روزانه جمع کثیری از شهروندان برای تفریح و سرگرمی میان‌ روز به بازدید از این پارک می‌پردازند.
حیدری خاطر نشان کرد: وجود پارک‌ها و فضاهای سبز از جاذبه‌های گردشگری و عوامل زیبایی شهرها است و در شهر کلمه بر اساس نیازهای این شهر تلاش خود را در راستای توسعه فضاهای سبز به کار می‌گیریم.
شهردار کلمه بیان داشت: توجه به پیشنهادات و نظرات شهروندان از عواملی است که در موفقیت شهرداری کلمه تاثیر مهمی داشته و تلاش خود را در این راستا ادامه خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد