ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فاطمه زهرا(س) سند حقانیت و مظلومیت شیعه است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه برازجان شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تامین سلامت و رفاه مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و شبکه بهداشت با تامین سلامت جامعه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: تکریم بیماران و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان باید سرلوحه کار تمام کارکنان و کادر مراکز درمانی و بهداشتی قرار گیرد.
امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت مجهولی هستند که زمانی که این نعمت‌ها را از دست دادیم متوجه ارزش آن می‌شویم و باید قبل از وقوع حادثه‌ای قدر این نعمت‌ها را بدانیم.
مصلح تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی شاهد گسترش مراکز درمانی و بهداشتی و تجهیز بیمارستان‌ها هستیم و این امر باید گسترش یابد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: تمامی زوایای زندگانی 18 ساله حضرت زهرا(س) برای ما الگو و سرمشق است که پیوسته باید از او تإسی گرفته و راه رستگاری را از او یاد بگیریم.
امام جمعه برازجان با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) سند حقانیت و مظلومیت شیعه است اذعان داشت: حضرت زهرا(س) با آن مقامی که نزد خداوند و پیامبر(ص) داشته، همه در برابر آن سر تواضع و تسلیم فرود آورده‌اند.
مصلح یادآور شد: زنان جامعه اسلامی باید با الگوبرداری از این بانوی نمونه، راه صحیح زندگی را یاد بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: رعایت حجاب و عفاف در بین زنان امری لازم است و زنان محجبه همواره موفق و سربلند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد