ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

35 طرح هادی روستایی در دشتستان اجرا شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردها و اولویت‌های دولت خدمتگزار عمران و آبادانی روستاها بوده است.

غلامحسین خسروی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی زمینه‌ساز توسعه‌ زیرساخت‌های عمرانی روستاها است و سبب تسهیل سکونت در روستاها می‌شود.
محسنی در همین راستا ابراز داشت: عدم وجود زیرساخت‌های عمرانی در روستاها در سال‌های گذشته زمینه‌ساز مهاجرت ساکنین اهالی روستاها به شهرهای مجاور شده بود و با توسعه زیرساخت‌های روستایی و آبادانی روستاها می‌توان از مهاجرت روستاییان تا حدودی جلوگیری کرد.
وی نیازسنجی را یکی از مهم‌ترین اصول در اجرای طرح‌های هادی روستایی دانست و اذعان داشت: در زمان اجرای طرح‌های هادی روستایی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نیازهای روستا را مرتفع ساخته و بتوانیم خواسته‌های اهالی روستاها را از این طریق محقق سازیم.
این مسئول ادامه داد: در روستاها نیازهای عمرانی فراوانی را شاهد هستیم و اجرای طرح‌های هادی متعدد در سال‌های مختلف از عواملی است که در آبادانی روستاها نقش مؤثری داشته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان افزود: اجرای 35 طرح هادی روستایی با اعتبار 27 میلیارد ریال در 35 روستای شهرستان از اقدامات مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان بوده که در سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم.
محسنی ابراز داشت: تلاش خود را برای تداوم اجرای طرح‌های هادی روستایی در روستاهای شهرستان دشتستان به منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان به کار خواهیم گرفت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان گفت: مطالعات در اجرای طرح‌های روستایی از اقدامات مهم است و در سال گذشته شاهد مطالعه 16 طرح هادی روستایی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد