ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رابطه با کشورها باید بر اساس عزت و کرامت انسانی باشد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تکبر از گناهان کبیره است که انسان را از صراط مستقیم دور می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با بیان اینکه تکبر بر سه قسم است افزود: تکبر در برابر خداوند مانند نمرود و فرعون که به عذاب الهی دچار شدند در واقع بدترین نوع تکبر است.
امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: تکبر در برابر انبیا و اولیای الهی و همچنین تکبر در برابر بندگان خدا نیز از دیگر اقسام تکبر است که موجبات سقوط انسان را فراهم می‌کند.
مصلح در ادامه با اشاره به روز جهانی بهداشت و سلامت تصریح کرد: بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است و در واقع اسلام بیش از سایر ادیان به بهداشت فردی و اجتماعی اهمیت می‌دهد.
وی اضافه کرد: استفاده از سبزیجات تازه، رعایت بهداشت محیط، رعایت بهداشت دهان و دندان، شست‌وشوی بدن و توجه به سالمندان از مهم‌ترین مسایلی است که نشان‌دهنده توجه اسلام به مقوله سلامتی است.
امام جمعه برازجان به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: به فرموده امام راحل رابطه ایران و آمریکا در واقع رابطه ظالم و مظلوم است و این رابطه اهمیتی ندارد.
مصلح یادآور شد: بر اساس دستورات اسلام، رابطه‌ای که با دیگران برقرار می‌کنیم باید بر اساس عزت و کرامت انسانی باشد و تا زمانی که آمریکا خوی استکباری دارد ما نمی‌توانیم با آنها رابطه داشته باشیم.
وی بیان کرد: در سه دهه گذشته آمریکا با تهدید و تحریم در برابر ایران ایستاده که با تدابیر رهبری و با پشتیبانی مردم این تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.
امام جمعه برازجان به سالروز تاسیس بنیاد مسکن نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن در بهسازی و بازسازی روستاها نقشی اساسی داشته است.
مصلح با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دشتستان اظهار داشت: مردم دشتستان همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و برای گسترش ارزش‌های اسلامی اهتمام دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد