ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بی‌حجابی بزرگ‌ترین دغدغه‌ مردم و مسئولان شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری ندای‌آبپخش امام جمعه آبپخش ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه آبپخش با توصیه خود و سایرین به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای انجام واجب و عمل به فرامین و دستورات حضرت حق و دوری از منکرات و محرمات و آنچه ذات اقدس حضرت حق ما را از انجام آن نهی کرده است و خیر و سعادت دنیا و آخرت تمام انسان‌ها در عمل به این فریضه مهم الهی است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان سراسر گیتی بودند و بانوان باید در تمام مراحل زندگیشان از ایشان الگو گرفته و اعمال و رفتار ایشان را مورد توجه قرار دهند.
رضایی اذعان کرد: یکی از مسائل و معضلات اجتماعی که در جوامع انسانی شاهد آن هستیم معضل بی‌حجابی است که به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: تمام مسلمانان حقیقی و افرادی که برای دین و اسلام دل می‌سوزانند بر این حقیقت و واقعیت توجه دارند و خواستار حل این مشکل و تلاش بیش از پیش مسئولان برای مقابله با بدحجابی هستند.
رضایی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین فروع دین اسلام و فرایض الهی و راهی برای مبارزه با بدی‌ها و کج‌روی‌ها است و در دین تاکید فراوانی بر عمل به این فریضه مهم و الهی شده است.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم وقتی با فردی بدحجاب در جامعه مواجه می‌شویم با مشمئز نشان دادن خود به او اعلام کنیم از وضعیت وی ناراحت و خشمگین هستیم و او را به مسیر درستی و حقیقت راهنمایی کنیم.
خطیب جمعه آبپخش بی‌غیرتی مردان را یکی از عوامل بدحجابی در جامعه دانست و بیان کرد: وقتی مردان به همسران و دختران خود اجازه می‌دهند با ظاهر نامناسب در جامعه حاضر شوند به وضعیت بی‌حجابی دامن زده‌اند و شرایط بی‌حجابی را مهیا کرده‌ا‌ند.
رضایی افزود: بهداشت و سلامت یکی از مسائل و شاخصه‌های مهم و حیاتی است که در جوامع انسانی بر آن توجه می‌شود و همگی ما وظیفه داریم با رعایت بهداشت و نکات بهداشتی زمینه را برای ارتقای سطح بهداشتی جامعه خویش مهیا کنیم.
وی با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا بیان کرد: قطع رابطه ایران و آمریکا در سه دهه گذشته از مسائل نیک و خیر بوده و سبب پیشرفت‌های متعدد ایران اسلامی در زمینه‌های علمی، نظامی، صنعت و ... شده است.
امام جمعه آبپخش گفت: در دین مبین اسلام و آیات قرآن کریم در زمینه روابط متقابل انسان‌ها با یکدیگر توصیه‌های فراوانی شده و ایران اسلامی در روابط متقابل با سایر کشورهای جهان دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم را اصل قرار داده است.
رضایی با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب یادآور شد: آمریکای جنایتکار در روابط متقابل خواهان چپاول ثروت و دارایی‌های خدادادی و طبیعی آن ملت‌هاست و با هر کشوری که بخواهد با عزت و سربلندی زندگی کند و ثروت‌ها و منابعش را به نفع خود بهره‌برداری کند آمریکا به هیچ نحو خواهان برقراری روابط متقابل با آن ملت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد